▪Sen beni güzel hatırla..

377 43 48
                                    

Duru'dan
Bir elinde valiz gözünde yaş kalbinde acı olan hangi kız yolda gecenin vaktin de yanlız yürür. Hiç kimse! Alinin sözleri Sırdaş dediyim ARKADAŞlarım bana bile yalan söylediler.

Flashback
Odama hızlıca çıkıb kapıyı kapatıp ağlamaya başladım. Bi tarafadan da valizi topluyordum. Sonra Ateşe aramak aklıma geldi.

-Ali Ateş uzatmadan, bir şey sorucam sana
-Evet dinliyorum
-Siz de mi Aliyle birlikte o işi yapıyorsunuz?
-Iı kim?
-Ateş kızlar biliyor mu? Sinirlerimi  bozmadan Çabuk SÖYLE!!!
-Evet onlar da her şeyi biliyorlar!

İşte başımdan kaynar sular şimdi döküldü. Size de mi garip geldi cümle? Peki siz böyle bir şeyi duysanız ne yaparsınız?

Nazlı ya aramaya karar verdim.

-Nazlı..
-Duru noldu sana sen ağlıyor musun?
-Nazlı ben gidiyorum!
-Nereye?
-Keşke bana yalan söylemeseydiniz! Keşke...
-Dur dur ya ner-

Hoşçakal..IN
Flashback

😪😪😪😪😪😪Sabah😪😪😪😪😪😪

Aliden
Sabah eve gelince evde kimsenin olduğunu anladım. Duru her hal de yanlız kalmak için sahile falan gimişdir diye düşünürken dolabının boş olması hiç de bunu söylemiyordu. Ne yani gitmişmiydimi? Beni bırakıp...

Aç be hadi açsana Duru. Yok en iyisi kızlara sormak

-Nazlı Duru ner-
-Gitti...
-Nereye gitti?

"Gitti" sözünü kısık sesle söylemiştim.

- Bilmiyorum bildim şey..
-Ne söyle?!
-Bebeğini alıp mutluluğa gitdiyi...

3 ay sonra

-Aras hadiii
-Geldim canım

Evet şimdi size her şeyi anlatıyım. Şu anda Amerikada Aras ile yaşıyorum. O benim sevgilim Amerikaya gelirken uçakta tanışmışdık. Bana geçmişi ile ilgili hiç bir şey anlatmamışdı. Sadece bir şey "Küçükler arkadaşının düşmanı olduğunu ve şimdi ondan intikam aldığını" söyledi. Ama şifreli mesaj gibi "Ondan intikam almak için kalbi ellerimde" diye söylemişti.

-Duru daldın noldu?
-Hiç ya öyle hadi gidelim geç kalıcaz.

Şimdi ise hastaneye Aliden olan bebeğimin cinsiyetini öğrenmeye gidicez. Bak işte yine Ali dedim. Tam unuttum derken yine aklıma geliyor.

○~~~~~~~~~~~~~
-Congratulations, we'il have a son! (Tebrik ederim bir oğlunuz olucak)

- I really can't believe it. The most beautiful sentence I've ever heard (Gerçekten mi hayatım da duyduğum en güzel cümle)

***************
-Inanamıyorum Duru oğlumuz olucak.
- Aras tamam tüm Amerikayı ayağa kaldırdın
-Tamam Tamam sakinim
-Hadi oğlumuz için alışveriş yapalım
-Tamam bitanem.

Bölümün Sonu

Evet biliyorum bölüm oldukça kısa ve berbat o yüzden Özür dilerim. Ben diğer bölümde esas konuyu yazıcam diye bu bölümü kısa yazdım. Neyse bana bir az konu falan söyleyin. Bundan sonra neler olmasını istersiniz?
Sınır 20 oy 20 yorum

Aras

Aras

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Zoraki Evlilik- (FeySu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin