▪Karar

381 38 65
                                    

Duru
Gözümü zorla da olsa aça bilmiştim. Açtığım sırada 'hastamız uyandı doktor bey' seslerini de duymuştum. En son ben sanırım arabada Aras la konuşuyordum. Hatta kavga ediyorduk. Ne? Oha biz kaza mı geçirdik. O yüzden burdayız Aras? Aras nerde?

.....

"Ya bırakın beni Aras nerde?"

"Hanım efendi lütfen sakin olun"

"Ne sakini ya sevgilim nerde diyorum? Bebeğim peki ya bebeğim?"

"Tamam sen çıka bilirsin. Ben ilgilenirim"

"Peki doktor bey"

"Bakın Duru hanım bu söylediğim sizi çok kötü yapacak biliyorum ama..
Aras beyi kaza sırasında kaybettik. Ama bebeğiniz sanırım ucuz atlattı ve doğum esnasında bebeği kaybede bilirsiniz"

Doktorun dedikleri beni öldürmüşdü resmen! Tamam bebeği boş verelim ya Aras beni bırakıp gitmişti.

Doktor çıktıktan sonra tekrar kapı açıldı bu sefer giren Ali olmuşdu. Ne Ali mi?

"Niye geldin buraya ayrıca Sinem kızmasın sana? Malum sevgilisini karısının yanında görmek istemez dimi? Ben olsam şahsen kıskanırdım."

"Duru böyle konuşma!"

"Nasıl konuşayım o zaman?! Sen bana onları söyledikten sonra nasıl konuşmamı beklersin?! Ayrıca niye geldin bura? Benim için mi tamam gördüğün gibi kötüyüm git! Buraya gelip beni zaten iyi yapmı-

"Boşanalım!"

"Ne?" Sesim ne kadar kısık çıksa da o duymuştu bile

"Duyduğun gibi Boşanalım sen artık yeni bir hayata başlarsın ben ise yeni bir hayata.. Benimle birlikte olub sana acı yaşatmak istemem"

Seninle ayrılırsam daha çok acı yaşarım be zalım!..

"Kararın?"

"T-tamam boşanalım..."

__________

Evet o gün gelmişti artık. Birazdan, 3 dakika sonra Boşanıcaz.. Sadece hakim beyin sözüyle Boşanıcaz artık biz diye bir şey olmuycak.

📕📕📕

Hakim beyin söylediği cümleyi yarıda kesip konuşmaya başladı Ali. Tek kelime beni ayıltmıştı... o tek kelime ile kalbim yerinden çıkıcak gibi olmuştu..

"Hakim bey ben b-"

Sınır: 20 oy 20 yorum

Eveet en uzun bölümle Karşınızda yım jdksksk.  Bölümü hastanede hasta halime yazdım. Neyse aslında bu bölümde size anlatmam gereken bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Ve bu hikaye benim hayatım la ilgili:
Ağustos aylarının sonlarında ben de tuhaf haraketleri oluyordu. Baş dönmesi, Sakar sandığım düşmeler falan filan. Bundan 1 ay önce doktora gitmiştim.  Bana kimse bir şey söylemedi. Ama bir şey olduğunu biliyordum. Daha eylül ayının ortalarında hastalığın olduğunu öğrendim. Bunu en yakın arkadaşım Eleyna ya anlattım. Beni en iyi o anlar o benim kardeşim gibi. Hastalığımı  araştırdım. Omurilik soğanı zedelenmesi. Bu hastalık hayatımda duyduğum en garip şeydi. Bir süre yazamayacağım okuyamayacağım ve yürüyemeceğim, demişlerdi. Böyle oldu ama 3 hafta önce hastaneye aldılar beni çok şey olmadı. 1 hafta falan kaldım. Ama Pazar günü  beni yine kaldırdılar. Bu sefer 1 ay belki de 3 4 ay burada kalacağım. Hatta ameliyat olduğumu da söylediler. Belki olursun dediler.  Ben olmaz diye düşünmüştüm ama maalesef ki olucak. Ve en önemlisi bu ameliyattan sağ çıkmam 55%. Doktorun söylediklerine göre. Ama ameliyat olmam çok riskli. Öle de bilirim. Bu yüzden size söyliyceklerim. Anlamışsınızdır umarım..

Zoraki Evlilik- (FeySu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin