Medyadakı- Lavin Sarıhan
1 hafta sonra
Her kes uyanmış tüm Sarıhan ailesi ve onların arkadaşları masada kahvaltı yapıyorlardı. Artık 5 kişiydiler Sarıhan ailesi. Duru da Alinin soyadını taşıyordu artık. 2 gün önce evlenmişdiler. Düğün etmemişdiler sadece nikah bunu öyle olmasını Duru ve Ali istemişdi. Aslında Alinin babası güzel bir kır düğün olmasını isterdi. Fakat kismet böyleymiş. Evet diğer 1 kişi de Alinin kardeşi Lavin. Lavin yurt dışında yaşıyordu. Universitesini orada okuyordu. Bu sahab sürprizle gelmişdi İstanbula. Lavin 20 yaşında saf merhametli yumşak kalpli bir kız. Abisini ailesinden çok seviyor.
Her kesin neşesi yerindeydi. Yalnızca Alinin annesi Duru ve Ali mutlu değillerdi. Duru zorla evlendiği için, Derin hanım ise Durunu istemediği için. İlk başlarda ona iyi davranmasını severdi. Fakat o gün Sinemi gördükten sonra Duruya pek yakın olmadı. Ali mi? Ali ise 3 gün önce dün duyduğu test sonuçları için üzgündü. Hatta birine kırgındı. 4 3 gün önce Ali Sinemin hamile olduğunu ciddiye almıştı. Gerçekten Alinin çocuğu mu diye düşünürken gizlice test yapmışdı. O onun oğlu olmamasına dua ederken test sonçlarında bir bebeğin olmamasını gördü. Sinem ona oyun oynamışdı. Onu geri kazanmak için. Ama geç olmadan Ali bu oyunun farkında vardı. Anladı her şeyi. O günden sonra Sineme çok kızgındı. Onu bir daha affetmiceğini söylemişti. Halbuki daha önce Ali Sinemden insan gibi ayrılmıştı. Ama Sinem hala cadı gibiydi. Sadece intikam doluydu.Her kesin fikrini dağıtan kapı sesi oldu. Hiçmetçiler kapıyı açtıklarında tüm aile nefret dolu bakışlarla şok olmuşdu. Fakat Derin hanım mutlu gibi. O sevinmişti.
-Merhaba özür dilerim rahatsız etdim ama buraya gelmeye mecburdum.
-O ne demek Sinemcim gel gel. Nasılsın kızım?
-İyiyim Derin anne. Iı şey çok ama çok özür dilerim sizi rahatsız edicem biliyorum ama ben evimi kazadan dolayı terk ettiğim için 3 4 gün sizde kala bilir miyim? Ama en kısa zaman da kendime ev bulucam.
-Olur mu kızım tabiki de burası senin de evin. Kala bilirsin.
Sinem her kesin ondan nefret etdiğini farkına varmadan masaya oturmuşdu. O ailenin oturduğu masada.
-Lavincim seni çok özledim nasılsın?
Bu cümleyi Duruya bakarak "ben Lavini sen den çok iyi tanıyorum" bakışı ararak söylemişdi. Fakat Duru mal değildi Sinem gibi.
-Sinem Lavin seninle konuşmak istemiyor onu çok iyi tanıyorum gördüğün gibi seninle konuşmak istemiyor. Lavini nasıl tanıyorsun anlamadım. Bu bakışları farketmemen bir az garip)
-Neyse Durucum kahvaltını yaptıysan biz odamıza çıkalım
-Tamam Ali)
Aliyle Duru odalarına çıkarak Sinemi çok güzel kıskandırdılar.-Efendim Sinem hanımın yatağı hazır. Lavin hanımla beraber odada kalıcaklar o yüzden yatağı orada hazırladık
-Tamam teşekkürler)
-Anlamadım benim oda derken. Bu yelloz benim odada uyuyamaz! Her ne söylerseniz söyleyin ben bununla uyumuycam. Ya o gidicek odamdan ya da ben göndericem.
-Kızım tamam sakin. Sen başka odada uyursun-
-Hayır anne bu cadının odamda uyuyub oda havasını kirletmesini istemem. O başka yerde uyusun.
-Tamam benin için kavga etmeyin ben salonda ya da misafir odasında uyurum.
-Tamam kızım sen nasıl istersen.
Her kes masadan kalkmıştı. Sinem sessizce Derin hanımın odasına gitmişdi. Ali ve Duru aşağıdaydılar.
-Annecim konuşa bilir miyiz?
-Ah tabi kızım gel
-Annecim Duruyu gerçekten seviyor musun?
-Tabi kızım seviyorum o benim gelinim. Ama seni ondan çok seviyorum diye bilirim.
-Ben de seni seviyorum ama Duruyu bana yaptıklarını düşünmeden nasıl seve biliyorsuuz hala onu anlamadım.Evet Sinem arayı bozmak istiyordu. Her şeyi bok etmek istiyordu.
-Yaptıkları şey derken kızım?
-Sizin haberiniz yok tabi Aliyle benim bi bebeğimiz vardı. Duru yüzünden ben bebeğimi kaybettim. Hepsin onun yüzünden. Küçücük çocuğa zarar verdi o- sahte gözyaşlarını akıtarak.
-İnana bilmiyorum o gerçekten bunu yaptı mı?
-Evet😢
-Tamam kızım sen ağlama ben bunu halledicem ona çok iyi ders vericem.
-Lütfen annecim ona öyle bir şey yapma bırakın mutlu olsun
-Ona mutlu olmak haram! Sen de elini yüzünü yıka iyi gelir.
-Tamam annecim)
Sinem zafer kazanmış haliyle odadan çıktı. Merdivenlerden Duruyu görünce yanına gitti. Elinde bardak vardı. Durunun kolundan tutdu.-Aliyi geri kazanıcam seni de mahv edicem- Durunun elindeki bardağı attı. O zaman Derin hanım odadan çıktı. Sinem sesini bir az yükselderek
-Bırak kolumu Duru napıyorsun?
-Asıl sen napıyorsun? Derin hanımın gözüne girmek için bakıyorumda neler yapıyorsun. Elinden sadece sinsilik gelir.
-Kızımla doğru konuş Duru!
Derin hanım Sinemi tutub arkasına aldı. Bu sese her kes gelmişdi. Ali bile
-Asıl siz doğru konuşun! Sinemin daha gerçek yüzünü görmediniz Derin hanım!
- Senin ona yaptıkların yetmedi bir de ona laf sokuyorsun!
-Ne yapmışım ona?!
-O senin yüzünden bebeğini kaybetti.
-Yalan bu!
-Sus bir de itiraz ediyor terbiyesiz! Defol git evimden! DEFOLL!
-SADECE O HİÇ BİR YERE GİTMİYOR ANNE. BEN DE GİDİCEM! YÜRÜ DURU!
Durunun elinden tutub beraber evden çıktılar. Sinem ise sinirden bayılma taklidi yaparak onları geri döndürmek istedi. Fakat başaramadı!Bölümün Sonu..
Kankam eleynalife sağ olsun. B*k etti her şeyi😂🙏
Sınır 20 oy 10 yorum
Ne fikirleriniz varsa lütfen söyleyiinn❗➖➖➖➖➡Lavin Sarıhan⬇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik- (FeySu)
Novela JuvenilZorla Evlenen 2 genç. Gerçekler...Mafya... kaç yıl sonra geri dönüş...EN SONDA ÖLÜM! Karakterler: -Duru Özkan -Ali Sarıhan -Eylem Mercie -Fethi Kulaksız -Nazlı Kaçmaz -Ateş Acar -(Mine Özkan) -(Demir Özkan) -(Derin Sarıhan) -(Hakan Sarıhan)