Ali
Amelyatdaydı. Hala haber çıkmamışdı. Kimse bir şey söylemiyordu. Her kes burdaydı. Annem babam. Annesi babası! Hala kızlarına yaptıklarını unutmadan buraya geliyorlar. Nazlı ve Eylem bi köşede bir birilerine sarılıb ağlıyorlardı. Fethi ve Ateş desen başımda beni sakinleşdiriyorlardı. Ben mi? Ben burda ağlamaktan donup kalmıştımş. Duvara nasıl odaklandıysam doktorun gelişini bile hisstemedim.
-Duru'nun yakınları? Duru çok zor bir ameliyyat geçirdi. Kurşunu zor çıkara bildik. Şu 48 saat içinde uyanması lazım. Biz elimizden geleni yapdık. Geriye kalan sizin duanız.. Geçmiş olsun..
Doktorun bi dediklerini duyduğumda içim birazcık olsada rahatlamışdı. Amelyyat bitti. 48 saat içinde uyanıcağına adım gibi eminim. Çünki Duru çok güçlü kız!
-Ali hadi sen eve geç istersen bir az kafan dağılır.
-İstemiyorum burası iyi
-Fethi haklı Ali biz burda dururuz. Sen git dinlen.
Nazlının demesiyle kafamı onaylayıb arabama doğru gittim. Çok hızlı gidiyordum. O yüzden de 7 dakikaya eve varmıştım. Kapıyı açıb içeri geçdim. Geçmemle Sinemim koltukda görüp sinirlenmem bir oldu.
-Ne işin var burda?
-Duyduğuma göre evenicekmişsin? Ama zorla!
-Evet evlenicem ama severek!
-Sevmiyorsun onu!
-Seviyorum hem de DELİLER GİBİ!
-AMA SÖYLEDİKLERİM SENİ ONDAN VAZ GEÇTİRECEK!
-HİÇ Bİ ŞEY SÖYLEME!
-HAMİLEYİM SENDEN!!!
-DEĞİLSİN HAMİLE FALAN DEĞİLSİN DEFOL GİT!!
Önümde ne varsa hepsini yere fırlattım.
Sanırım çok bağırmıştım. Bu onu daha da çok korkutmuşdu ki hemen çıktı evden. Sonra telefonumun zil sesi geldi. Bulamıyordum telefonumu. Hah sonunda.
-Eylem bi şey mi oldu?!
-Duru.. kötüleşdi Ali.. lütfen gel..sana ihtiyacı var.
Dediği şeyle başımdan kaynar sular dökülmüşdü. Arabanın anahtarını alıb 3 dakika da hastanede oldum. Çok hızlı gelmişdim. Yukarı çıkıb Durunun odasının karşısına geldim. Doktorlar başında bir şey yapıyorlardı. Makineye baktığımda kalp atışları durmuşdu.
-HAYIR DURU GİTMEEE!!
-Ali gel biz hava alalım.
-İstemiyorum baba istemiyorum!
Sonra doktor çıkdı.
-Çok şükür kalp atışlarını normal yapa bildik. Şimdilik iyi..
-Doktor hanım yanına gire bilir miyim? Sadece 2 dakika lütfen?!
-Sadece 2 dakika! Buyurun benimle gelin.〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
-Maviş uyanmıycak mısın mı? Artık seni beklemekten bıktık. Uyan hadi geri dön bize. Biliyorum beni istemiyorsun o yüzden geri dönmüyorsun ama annen baban babam Nazlı ve Eylem de senin dönmeni istiyorlar. Ateş ve Fethi bile. Onlar ne kadar ağladılar bi bilsen. Ama benim gibi her şeyi kırıb döken etrafı bok eden gibi değiller. Biliyor musun mu aslında ben sana alıştım. Yani seninle olmaya 2 gün de olsa.. Uyan artık seni sinirlendirmeyi utandırmayı şaşırtmayı özledim. (Gülerek) sana o gün söylediğim söz senin kalbini kırmıştı sende ağzına sıçarım demiştin. Aslında ben şaka yapıyordum. Sen buna aldanma tamam mı? Ha birde o sinem denen kız benim eski sevgilimdi. Özür dilerim sana bunları yaşatdığım için!
-Süreniz bitti beyefendi
Ali başını onaylayarak ayağa kalkdı. Sonra kısık sesle
-Uyan Maviş kız!
Dedi. Ve sonra odadan çıktı. Fakat odadan çıkmasıyla doktorun koşarak girmesi bir oldu. Ardından 1 kaç hemşireler de girdi içeri. Sonra doktor maskesini çıkararak odadan çıktı. Her kesin gözü doktordaydı. Sonunda o dudaklar ayrıldı.
-Ali bey motivasyonunuz işe yaradı. Duru hanım uyandı..
Her kes sevinmişti. Sevinçten bir birilerine sarılmışlardı. Hatta onlardan bir az uzakta olan Sinem de sevimişdi. Çünki Durunun uyanmasını bekleyib ondan intikam alıcaktı. Alinin intikamını! Elini sahte bebek olan karnına götürüb sinsice "az kaldı" diyerek oradan uzaklaştı.
Diğer taraf da olan mutlu aile ise sadece yeni uyanan Duruya bakıyorlardı. Kimi el sallıyordu. Kimi öpücük yolluyordu kimi de pencereye nefes verib parmaklarıyla kalp çiziyordu. Duru ise onlara bakıb gülüyordu.
Ali mi? O ise Duru ya bakıp gülüyordu. İkisi de bir birilerini sevmesede Ali inanıyor ki gelecekte Duru ondan vaz geçmiycek. Hatta şimdiden de inanıyor du. Çünki Duru ondan vaz geçmemişti. Peki evlendikten sonra nolucak? İyi mi kötü mü? Sinem geldikten sonra nolucak?...Bölümün Sonu...
Uzun yaza biliceğim kadar yazdım. Bundan sonra da uzun yazmaya çalışıcam. Neyse bölümü nasıl buldunuz? Ben beğenmedim gerçekten ama olsun. Napalım fikur verin banaaaağ😭😭 Sizleri seviyomm😍😂 bana fikir verin😂
Sınır 20 oy 10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik- (FeySu)
Novela JuvenilZorla Evlenen 2 genç. Gerçekler...Mafya... kaç yıl sonra geri dönüş...EN SONDA ÖLÜM! Karakterler: -Duru Özkan -Ali Sarıhan -Eylem Mercie -Fethi Kulaksız -Nazlı Kaçmaz -Ateş Acar -(Mine Özkan) -(Demir Özkan) -(Derin Sarıhan) -(Hakan Sarıhan)