Ali
Ona çok fazla yakındım. Konuşsak dudaklarımız bir-birine değer. Kendimi kaybetmemle onu öptüm. O ise sadece şaşkınlıkla bana bakıyordu. Karşılık bile vermiyordu. Ayrıldım. Ayrıldığımda o nefessiz kalmıştı. Nefes almaya çalışıyordu. Sonra banyoya koşarak kapıyı kitledi.Duru
Banyonun kapısını kitlemişdim. Aynanın karşısına gelip yaşaran gözlerime baktım. Sonra onun sesi geldi.
-Duru ben çok özür dilerim lütfen kapıyı açar mısın mı?
Kapıyı açtım.
-Uyumak istiyorum! Bu konuyu da lütfen bir daha açmıyalım.
Dedim ve çantamı açıb içinden pijamamı aradım. Fakat pijama yok! Nerde bu? Allah Kahretsin unutdum!
-Şey benim şeyim yok da sen vere bilir misin mi?
-Neyin yok?
-Şeyim Pijama
-Tamam veririm
Dolapdan bir tşört çıkarıb bana uzatdı. Alıp banyoya gitdum değiştirmek için. Uzun boylu olduğu için tşört bana elbise gibi kalmışdı. Banyonun kapısını açıb dışarı çıktım. Bana baktı. Ne var bakışı atdıktan sonra yatağa geçdim. Tam başımı yatağa koyucakdım ki seslendi.
-Napıyorsun sen?
-Uyuyorum?
-Orda ben uyuycan gördüğün gibi burası benim yatağım.
-Beni buraya getiren sizsiniz. Ben burada uyuycam. Ayrıca sen git koltukda ya.
-Sen git koltuğa
Yatakdan kalkıb koltuğa geçdim. Yatak örtüsünü üzerime çekib uyuyamaya çalışdım.Ali
Yatakda uyumaya karar vermişdi aslında ben zorladım koltukda uyumasını bir az sinirlerini bozmak istedim. Ve yüzüm şu anda pişmiş kelle gibi sırıtıyor. Duru bana taraf döndü. Bir türlü uyuyamıyordu. Koltuk da bir o tarafa bi bu tarafa dönüyor.
-Ne sırıtıyorsun pişmiş kelle gibi?!
-Hiç..Gece
Gece aniden kalkdım. Sanırım kötü rüya görüyordum. Telefonumda saate baktığımda saat gecenin üçüydü. Duruya baktığımda uyuyordu. Yatakdan kalkıb onu koltukdan aldım. Kucağımdaydı. Yatağıma bırakıb ben de koltukda uyumaya karar verdim. Ama bir türlü uyuyamıyordum. En iyisi yeniden yatak da uyumak. Oh bee yatak gibisi yok.Sabah
Duru
Sabah gözümü açmamla karşımda bir çift göz görmem bir oldu. Ben nerdeyim? Uyanıb etrafıma baktım. Yatakda ve elim de Alinin ensesindeydi. Yatakdan kalkamıyordum. Ali bacağı kalçama koala gibi yapışmışdı.
-Benim burda be işim var?! Ya koala gibi yapışmışsın üstüne bile bile de bana mal gibi bakıyorsun.
- Ne bağırıyorsun be? Biz de insanız
- Hayır canım sen insan değilsin hayvansın! Hayvanın tekisin!
- Hadi kalk hazırlan bugün alışverişe çıkıcaz- beni umursamadan
- O da nereden çıktı be!
-Anne kraliçeler emrediyor! Çabuk hazırlan iki saat seni bekliyemem.
Demesiyle odadan çıktı. Ben de banyoda rutin işlerini hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim. Ne giyiceğimi düşünürken. Sonra anladım ki bu kıyafetlerin burda ne işi var. Ah tabi bana yeni aldıkları kıyafetler bunlar. Neyse dolaptan kız siyah dar pantolon ve beyaz bol bluz aldım. Hazır olduktan sonra aşağı indim. Ali beni bekliyordu.
-Kahvaltı?
- Dışarıda yaparız
-Tamam
Evden çıkıb arabaya bindik. Ali ön koltuğa ben ise arka koltuğa geçtim.
-Öne gel
-Ben burda rahatım
-Sen mi gelirsin yoksa ben mi getireyim?!
Noldu buna bu gün çok sinirli. Dün hiç böyle değildi. Acaba bir şey mi yaptım. Aman yaptıysam iyi yaptım. Düşünerek ön koltuğa geçmişdim. Arabayı çok hızlı sürdüğü için az zaman da gelmişdik. Arabadan inib mağazaya girdik. İlk önce gelinlik bakacağımız için gelinlikçiye girdik. Burada çok güzel gelinlik vardı ama bi tanesi daha güzeldi. İlk onu alıb denemek istedim. Görevli bana yardım edib kabine girdim gelinlikle birlikde. 1 2 dakika sonra çıkdım. Ali beni görünce gözleri fal taşı gibi büyüdü.
-Nasıl?
-Güzel olmuş alıcaksan çabuk al gidelim.
Niye bu kadar soğuk davranıyordu ki? Gelinliği çıkardıtan sonra görevliye uzatıb ben de Alinin yanında beklemeye başladım.
-Bu gün annemin maşallah bi boynuna atlamadığın kalmıştı
-Anlamadım?
-Sabahkı konuşmayı diyorum
Flashback
-Kızım nasılsın?
-İyiyim annecim siz nasılsınız?
-Ben de iyiyim Ali seni bekliyor dışarda çok bekletme istersen müstakbel kocanı
-Haklısınız ben en iyisi çıkayım.
Dedim yanağına öpücük bırakarak ve gitdim
Son
-Sen çok safsın yaa. Ha bu arada
Arada bir gerçek yüzünü kullan yoksa unudup gidiceksin.
Ona bir az yaklaştım. Öpüceğimi bilib gözlerini kapadı ve dudaklarını öne eğdi
-Ağzına sıçarım seninBölümün sonu...
Bu arada fragmann fenaaaa. İnstagramda gördüm feysu evleniyor. Ve foto falan atmışlar su arabaya falan biniyor feyzo damatlıkla ateş şöför nazlı öndeeeeeğ😍😍😍 heyecandan patlıycammmm😍 instadan feysu_twitter hesabından fotolara baka bilirsiniz😊Sınır 10 oy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik- (FeySu)
Genç KurguZorla Evlenen 2 genç. Gerçekler...Mafya... kaç yıl sonra geri dönüş...EN SONDA ÖLÜM! Karakterler: -Duru Özkan -Ali Sarıhan -Eylem Mercie -Fethi Kulaksız -Nazlı Kaçmaz -Ateş Acar -(Mine Özkan) -(Demir Özkan) -(Derin Sarıhan) -(Hakan Sarıhan)