🎈Chapter 13 🎈

234 13 0
                                    

~JIHOON POV~

Jihoon: Seong..Seongwoo hyung..

Suga: Apa kau buat kat sini?!

SeongWoo: Tenang.. Saya datang sini hanya nak berjumpa dengan Y/N sahaja.

Jin: Kamu buat apa nak jumpa dengan dia??

SeongWoo: Saya nak minta maaf dengan dia.. Saya dah banyak buat salah pada dia..

Tanpa SeongWoo hyung sedar.. Air mata dia jatuh ke pipi dengan laju.. Aku tahu yang SeongWoo ambil berat pasal noona..

Jihoon: Kalau hyung kata macam tu.. Jihoon pergi panggil noona..

SeongWoo: Betul ke?! Gomawo! *peluk Jihoon dengan kuat^

Jihoon: H-hy-hyung!!

SeongWoo: Kamu memang baik!!

Woojin: Hahahahhaa!! Jihoon kena tangkap dengan SeongWoo hyung!! *gelak sampai berguling-guling*

Kurang ajar ko Woojin! Bukan nak tolong kembar kau! Ish, adik tak kenang budi! Siap kamu nanti!!

~END JIHOON POV~

Bbbbaaaammmm!!!!!!

~NO ONE POV~

Apabila semua yang berada di ruang tamu terdengar bunyi yang kuat itu, semua terlompat akibat terkejut..

Jin: Y-yah... Bunyi apa tu..?? *mengigil ketakutan*

Hoseok: Macam bunyi pintu kena tutup dengan kuat je..

Selepas itu, mereka terdengar bunyi tapak kaki menuju ke arah mereka..

Jimin: Alamak.. Bunyi apa pula tu?? *lari ke arah Jungkook dan memeluknya*

Jungkook: Ish hyung ni penakut betullah!

Jimin terus memandang muka Jungkook dengan muka yang menyampah.. Lalu berkata..

Jimin: Alahai.. Macamlah kamu tu berani sangat.. Dengan ketuhar gelombang mikro pun takut..

Jungkook: H-hei! Man-

???: Siapa yang berani kejut saya tidur?!!!!!!!!

Semua memandang ke aras tangga dan... Y/n sedang berdiri di situ. Dengan rambutnya yang serabai akibat baru bangun dari tidur.

Jihoon: Noona!

???: Jawab.. Siapa yang menjerit tadi??!

Namjoon: Err...

Selepas itu mereka semua menunjuk ke arah SeongWoo. Y/n memandang ke arah SeongWoo dengan mata yang barapi.

Y/n: Oppa... Ke yang menjerit....???

SeongWoo: Alamak......

Belum sempat y/n berkata lagi.. SeongWoo dah lari kan dahulu dari y/n.


Di gua kumpulan Vampire~

Mereka sedang berkumpul di bilik mesyuarat. Mereka belum mulakan mesyuarat kerana menunggu SeongWoo.

Daniel: Mana SeongWoo??!! Dah lebih 30 minit aku tunggu tahu tak???!!

Werewolf Stepbrother (BTS X READER) <DISCONTINUED>Where stories live. Discover now