💣Chapter 10💣

294 15 0
                                    


Di rumah Minhyun~

~Y/N POV~

Minhyun oppa bawa aku ke tasik di mana kami berjumpa sewaktu aku lari dari rumah. Minhyun oppa kata kat sini senang sikit nak berlatih kerana keadaan kat sini tenang..

Y/n: Oppa! Kita nak belajar tentang apa dulu??!!

Minhyun: Hahaha.. Semangat betul kamu hari ni.

Y/n: Hehehehe.. Saya dah lama tak berlawan..

Minhyun: Tak mengapa.. Oppa akan serang kamu.. Oppa nak lihat sejauh mana kebolehan kamu.

Y/n: Nae! Marilah serang!!

Tanpa membuang masa.. Oppa bertukar menjadi werewolf dan lari ke arah aku.

Minhyun oppa berlari dengan pantas.. Aku bertukar menjadi werewolf dan cuba mengelak serangan oppa.

Selepas sahaja aku mengelak aku segera menendang kaki oppa. Minhyun oppa jatuh tersungkur. Aku dengan segera berlari ke arahnya dan bertukar menjadi manusia.

Y/n: Oppa!! Oppa okay tak??! Mianhei! Saya tak sengaja!

Minhyun: Hahahha.. Oppa tak apa-apalah.

Y/n: Jangan tipu! Saya tendang kat kaki oppa tu!! Mesti kaki oppa tak patah!! Mari kita balik!!

Minhyun: Y/n.. Kamu lupa ke?? Semua werewolf yang cedera akan sembuh dengan cepat?

Y/n: Yelah.. Lupa pula 😅😅

Minhyun: Sudahlah.. Mari kita sambung latihan..

Y/n: Nae~

~END Y/N POV~

~JUNGKOOK POV~

Selepas sahaja kami bersarapan kami terus keluar dari rumah untuk mencari y/n.

Jungkook: Woojin.. Jihoon.. Kamu tahu tempat yang kakak kamu suka pergi??

Woojin: Hmm.. Noona kalau sedih atau marah biasanya pergi ke...

Jihoon: HUTAN!!

Taehyung: Apa??!! Kenapa dia pergi situ??!!

Woojin: Molla.. Noona kata kat hutan adalah tempat yang tenang..

Jin: Jadi.. Kalau macam tu.. Mari kita ke hutan!

Jimin: Kalau tak nak pergi tak apa kan??

Suga: Mochi takut~

Jimin: M-ma-mana ada

Jin: Sudahlah. Mari kita cari y/n.

Semua (kecuali Jin): Nae hyung~

30 minit kemudian

J-Hope: Lama lagi ke?? Saya dah penat ni..

Rapmonster: Sabarlah..

Tiba-tiba kami semua terdengar satu bunyi. Aku mengikut ke arah bunyi tu dan nampak dua ekor serigala sedang berlawan.

Dan secara tiba-tiba Jihoon menjerit dengan kuat. Boleh pekak aku dibuatnya...

Jihoon: Noona!!!

~END JUNGKOOK POV~


~SUGA POV~

Selepas sahaja Jihoon menjerit. Dua ekor serigala itu memandang ke arah kami. Serigala tu memandang sesama sendiri sebelum datang ke arah kami..

Werewolf Stepbrother (BTS X READER) <DISCONTINUED>Where stories live. Discover now