~Y/N POV~
Appa: Kamu berada di antara dua dunia.
Y/n: Huh?? Antara dua dunia?
Appa: Dunia di mana kamu hidup dan dunia apabila kamu mati.
Y/n: Ah~ Dunia tu ke... Saya faham.. Tapi saya tak ingat kenapa saya boleh berada kat sini... 🤔🤔
Appa: Apa yang berlaku sebelum kamu ke sini??
Y/n: Hmm... Ah. Saya berada di dalam gua Vampire..
Appa: Kamu kena tangkap? Adakah kamu cedera??
Y/n: Ya, saya kena tangkap.. Tapi saya tak pasti saya cedera ataupun tidak.. Tapi saya rasa.. Sebelum saya ke sini.. Saya kena campak ke dinding..
Appa: Ouh, maknanya kamu hampir mati.. Tapi jangan risau, mungkin kamu dalam koma agaknya..
Y/n: Urggh.. Koma..
Tiba-tiba aku rasa aku telah ditarik jauh dari appa.
Y/n: A-appa!!
Appa: Y/n!!
Selepas aku tak nampak lagi muka appa, aku rasa silau sangat.
???: Hoi! Bangunlah!!
Di rumah BTS~
~NO ONE POV~
BTS, Jihoon, Woojin dan SeongWoo sedang berkumpul di ruang tamu. Mereka sedang pelan untuk menyelamatkan y/n.
Taehyung: Apa kata kita serbu je??
Jungkook: Hyung gila ke?!! Kang tak silap-silap kita yang kena tangkap dengan diorang!
Taehyung: Ehehehe...
Jimin: Aku tak percaya dia ni kembar aku... (−_−;)
Dengan itu mulalah perang diantara maknae line.. Jihoon dan Woojin hanya memerhatikan mereka dengan muka innocent.
Jin: Sudahlah, kita hiraukan diorang bertiga. Jihoon.. Woojin.. Mari sini.
Yoongi: Jangan pergi sana. Itu kumpulan hanya untuk budak-budak bawah umur. (¬_¬)
Maknae line: Aniya!!
SeongWoo terus memberhentikan mereka menggunakan kuasanya. Maknanya maknae line tak dapat buat apa-apa.
Yoongi: Good job SeongWoo~
SeongWoo: 😎😎
Namjoon: Saya ada idea.
Hoseok: Apadia?
Namjoon: Kita perlukan seseorang untuk alihkan perhatian mereka. Dengan itu barulah kita dapat masuk ke dalam gua.
Jihoon: Tapi kita nak gunakan siapa sebagai umpan??
Namjoon: Hmm... *pandang ke arah Jihoon dan Woojin*
SeongWoo: Tak. Kita tak boleh hantar mereka berdua.
Hoseok: Jadi kita nak hantar siapa??
Jin: Hah! Hyung tahu nak hantar siapa! Hehehehe *gelak macam puntianak*
Hoseok: Harap-harap bukan akula..
Di gua vampire~
~MIN POV~
Aku dan Min dibawa ke sebuah bilik yang gelap.
Rin: K-kita k-kat ma-mana???
Min: Oppa pun tak tahu..
YOU ARE READING
Werewolf Stepbrother (BTS X READER) <DISCONTINUED>
WerewolfKisah adik-beradik tiri yang mempunyai kuasa werewolf~ Cerita ini dalam Bahasa Melayu~ Language-(Malay)