🔫Chapter 18🔫

219 11 0
                                    

Keesokkan harinya-

Di Gua Vampire

~NO ONE POV~

Keadaan di dalam gua sangat sunyi. Sebab apa? Sebab mereka dilarang membuat bising.

Y/n, Min dan Rin sedang tidur dengan nyenyak. Namun mereka telah dikejutkan oleh seorang pengawal penjara itu.

Pengawal 1: Hoi! Bangun! Bangun cepat!!

Y/n segera bangun kerana dia takut jika dia tidak bangun, pengawal tersebut akan apa-apakan Min dan Rin.

Y/n: Korang nak apa??

Pengawal 2: Boss nak berjumpa dengan Min dan Rin. Serahkan mereka kepada kami sekarang!

Y/n: Tidak! Korang kena bawak aku jugak kalau korang nak mereka!

Y/n tetap berkeras mahu menyerahkan si kembar kepada mereka. Dia takut mereka apa-apakan Min dan Rin.

Pengawal tersebut tiada cara lain selain menggunakan cara kasar. Dia terpaksa menendang y/n dengan kuat.

Akibat impak sepakan yang kuat oleh pengawal itu, badan y/n melayang sehingga pecah dinding penjara itu.

~Y/N POV~

Aduuhh... Sakitnya belakang aku... Huh! Tak guna punya pengawal!! Jaga kau nanti!!

Mana diorang(BTS & Si Kembar) ni?? Takkan diorang tak perasan yang aku dah hilang?? Aishh..

Mata aku semakin berat dan pandangan aku semakin kabur. Akhirnya pandangan aku menjadi hitam dan tidak rasa apa-apa.

Apabila aku membuka mata.. Aku berada di alam yang lain..

Di rumah keluarga Park

~YOONGI POV~

Kami sekeluarga berada di meja makan untuk bersarapan. Haih.. Kami masih lagi belum jumpa y/n. Mana pulak la dia pergi ni?? Apa kami nak jawab kalau appa dan eomma tanya?!!

Mr.Park: Kamu semua, mana y/n??

Jungkook: Err.. Y/n... Dia...

Jimin: Dia tidur di rumah kawan dia!

Mrs.Park: Huh?? Tidur rumah kawan dia? Kenapa dia tak bagitau eomma pun??

Woojin: Ouh... Noona... Hah! Noona tertinggal phone, sebab tu dia tak bagitau eomma~

Mrs.Park: Betul ke??

BTS: Ya!!

Habislah.. Eomma dan appa dah mulakan serangan mata tajam.. Habislah kalau mereka tahu yang y/n dah hilang....

Krriinnnggg~~~

Tiba-tiba satu panggilan masuk ke dalam telefon Namjoon. Siapa pulak lah yang call pagi-pagi ni..

Namjoon: Ah eomma, appa.. Saya pergi jawab telefon sekejap ye...

Mr. Park: Ouh okay.

Jin: Siapalah pulak yang call waktu macam ni??

Jihoon: Entahlah hyung..

Woojin: Takkanlah!!

Semua memandang Woojin yang tiba-tiba menjerit tak tentu pasal. Kini semua mata memandang ke arah Woojin.

Taehyung: Kenapa??

Woojin: Ke... Orang yang call Namjoon hyung tu... Yeojachingu (girlfriend) Namjoon hyung....???

Werewolf Stepbrother (BTS X READER) <DISCONTINUED>Where stories live. Discover now