"Verča věnuj se mi..." snažil se na sebe přitáhnou pozornost Baekhyun, ale já měla moc práce, než abych si s ním povídala.
"Baekie teď vážně nemůžu, zítra píšu písemku a další špatnou známku si dovolit nemůžu." snažila jsem se mu vysvětlit vážnost situace.
"A z čeho to píšeš, že nad tím sedíš už tři hodiny?" zakňoural zničeně, nad čímž jsem se musela usmát. Opravdu vypadal roztomile.
"Z matematiky..." zamračila jsem se nad tím slovem, které jsem tak moc nesnášela.
Matematika. Nesnášela jsem ten předmět stejně tak jako mou matikářku.
"Matematiku bych tě doučil... ale teď se mi prosím věnuj lásko"
Nad tím oslovením jsem zčervenala a Baekhyun si mě vysadil na klín. Začal mi dávat motýlí polibky na krk a rukou mi pomalu přejížděl přes pas. "Láska je strašná svině Verčo... víš?"
Zasmála jsem se a kývla.
"Kvůli ní se cítím jako nejšťastnější cvok na světě a pomalu tě miluji víc a víc. Jsem v tom až po uši a nechci dělat nic jiného, než trávit čas s tebou zlato."
Tak to mě dojalo. Nikdy mi něco tak krásného neřekl. Ano, vždy byl ke mě milý a pozorný. Dával mi krásné přezdívky a říkal mi jak mě miluje, ale toto bylo opravdu krásné.
Věnoval mi polibek a začal mě líbat na krku. Rukou sjel z mého pasu na má stehna a lehce mě po nich hladil.
Věděla jsem, k čemu se tady začíná schylovat a nebránila jsem se. Na naše poprvé jsem čekala celkem dlouho a dnes k tomu konečně mohlo dojít.
"Baekhyunie... prosím..." řekla jsem, když jsem začala cítit vlhko tam dole.
"Copak lásko?"
"Už jsme čekali dlouho..." ¨
Baekhyun se jenom usmál, vzal si mě do náruče a odnesl mě do postele.
Nalehl na mě a jeho polibky začaly nabírat na dravosti, ale stále nepostrádaly lásku a cit v nich. Vyhrnul mi tričko a přesunul se na krk, kde zanechal několik značek.
Sundal mi kraťasy a rukou se přesunul mezi mé nohy, kde mě začal dráždit rukou. Začala jsem vzdychat z té slasti, kterou mi už teď způsoboval svými prsty.
Najednou jeho ruka vklouzla pod mé kalhotky a vyhledala můj klitoris. Prohnula jsem se v zádech a začala naplno vzdychat.
"Baby ještě jsem ani pořádně nezačal a ty už se míníš zbláznit... rozkošné." vtiskl mi pusu na spánek a sundal si tričko.
Sundal mi podprsenku a já zčervenala.
"Nestyď se babygirl... nemáš za co." zašeptal mi do ucha a já si skousla ret.
Odtáhl se, aby si sundal kalhoty i s boxerkami a následně i mě zbavil posledního kousku oblečení, které jsem měla na sobě.
"Tak vlhká lásko..." zašeptal a strčil do mě dva prsty.
"A-ah!" vykřikla jsem nad tím pocitem a prohnula se v zádech. "Lásko jen vzdychej" řekl sexy chraplákem Baekhyun.
"Ah... Baekie...a-h.." vzdychala jsem na celý Seoul.
Jestli sousedi do teď neznali jméno mého přítele, teď už ho znají...
Po chvilce ze mě prsty vyndal a olízl je.
"Tak sladká"
Zčervenala jsem ještě víc a zakryla si obličej rukama.
Baekhyun mi ruce odendal a usmál se na mě.
"Nezakrývej se zlatíčko"
Baek se přesunul níž a strčil do mě jazyk. Vzdychala jsem tak vysoko, jako nikdy a myslela jsem, že se z toho návalu slasti snad zblázním.
A to jsme ještě nepřišli na to hlavní.
Baekhyun zašmátral do své peněženky a vytáhl z ní kondom. Obal roztrhl v zubech a podal mi ho.
"Postaráš se o to baby?"
Kývla jsem a kondom mu nandala.
Baekhyun se otřel o můj vchod a já zavzdychala. Tak moc jsem si přála cítit ho v sobě.
"No tak babygirl... řekni daddymu co bys chtěla..."
"J-já... prosím..."
"O co prosíš lásko?"
"J-já... vezmi si mě... prosím daddy"
Po této větě jsem musela být červená až na zadku, ale nebyl čas na to myslet, protože v tu chvíli ho do mě Baekhyun na jeden příraz přirazil.
"Bože!" zařvala jsem z plných plic. Chtěla jsem popadnout dech, ale Baekhyunovi se můj plán očividně nelíbil, protože začal okamžitě strašně rychle přirážet.
"Ach... Baekie... a-Ah!"
"Veru! Hmm... ano!"
Vzdychali jsme jeden přes druhého a naše vzdechy byly doplňovány perverzním pleskáním kůže o kůži.
Baekhyun si mě přetočil na čtyři a tím pádem se do mě dostával ještě hlouběji. Ta slast, kterou mi přinášel byla nezvladatelná a tak jsem se po chvíli s hlasitým vzdychem udělala.
Myslela jsem, že to tím skončí, ale to jsem se hodně zmýlila. Baekhyun nepřestával přirážet a já jsem pod ním dál sténala a vzdychala.
Vysadil si mě na klín a stále přirážel. Začala jsem oproti němu dosedat, což nám oběma přinášelo ještě větší slast.
Cítila jsem, že už jsem blízko a tak jsem se dnes již po druhé udělala.
Opravdu jsem byla unavená, ale Baekhyun jenom zvýšil tempo.
Kde ten kluk vzal takovou výdrž?
Opravdu jsem si chtěla už odpočinout, ale on se pravděpodobně rozhodl, že ze mě dnes vyšuká duši.
Další překvapení pro mě představovalo to, když se Baekhyun nahnul pro šátek, ležící na stole, který používal do vlasů a převázal mi jím oči.
Nebránila jsem se. Bylo to vzrušující a nechala jsem si to líbit.
Opět jsme se přesunuli do polohy, kdy on byl nade mnou a já pod ním ležela. Ovšem s tou změnou, že tentokrát jsem měla šátek přes oči a Baekhyun mi držel ruce nad hlavou.
Cítila jsem, že můj třetí vrchol se blíží a upozornila jsem na to. "Baekie... ah... už!"
"Já taky baby..."
Po těchto slovech ze sebe vydal hrdelní vzdech a udělal se do mě. Já se taky udělala a od se svalil vedle mě.
Rozvázal mi šátek na očích, políbil mě a oba dva jsme usnuli.
Bylo to to nejlepší poprvé s Baekhyunem, které jsem si mohla přát.
YOU ARE READING
KPOP SMUTS
FanfictionCo dodat? Něco pro zvrhlé dušičky. -Převážně BTS -Smuty na přání též -Gay smuty též -Vlastně jakékoli smuty :) ENJOY_