Verča x Jackson

194 1 3
                                    

„I'm the one who should looove in thiiiiis world..." zpívala jsem si ve sprše písničku od Jinnieho.

„Veru pohni. Za chvíli jsou tady kluci..." slyšela jsem Simčin hlas, ve kterém hrálo značné pobavení. Každý si snad zpívá ve sprše, no ne? A tahle písnička je droga.

Vylezla jsem ze sprchy a oblékla si na sebe černé šaty s elegantním páskem, které jsem dostala od Jaebuma a Jacksona k narozeninám. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a šla jsem dolů za Símou.

„I'm the one, who should loooooooooove in thiiiis world..." začala se smát Síma, už oblečená v růžových šatech s krajkou na dekoltu. „Ha ha ha" pronesla jsem ironicky a vzala si kabelku. Obula jsem si černé lodičky a spolu se Símou jsme vyrazili před dům, kde už na nás čekalo auto.

„Dobrý den pane Kim." Uklonily jsme se, pozdravily řidiče a sedly si na zadní sedadla limuzíny.

Po asi čtvrt hodině jsme dorazili k restauraci. Ani jedna z nás nevěděla, kam nás limuzína zaveze, protože nám kluci chtěli udělat překvapení, i když vědí, že já překvapení zrovna dvakrát nemusím.

Vstoupily jsme restaurace. Po stěnách vyseli kubistické obrazy, vlevo bylo obrovské točité schodiště, bylo zde hodně stolů, přičemž každý vypadal jinak.

„Hej holky! Tady!" zakřičel na nás Mark přes celou restauraci a nemálo lidí se na něj otočilo. Hold se kamarádíme s lehce postiženými lidmi... heh.

Přesunuly jsme se k černému, prosklenému stolu se zlatým okrajem a židlemi se semišovými potahy červené barvy. Celý tento stůl byl na konci místnosti a byl oddělen zahrádkou a na vyvýšeném místě.

„Ahoj Holky." Pozdravil nás zbytek Got7. Pozdravila jsem je nazpět, přičemž stejně všechna moje pozornost patřila Jacksonovi, který nás obě pevně objal a sedl si na místo vedle BamBama.

Posadily jsme se společně se Simčou na dvě volná místa vedle sebe, přičemž já jsem seděla vedle Jacksona a Síma vedle Youngjaeho.

TIME SKIP

Po nádherném večeru, stráveném s kluky, jsme se rozhodli, že bychom mohli vyrazit do nějakého klubu.

Musel na nás být pohled. Dvě holky, oblečené v drahých, formálních šatičkách a podpatcích, které za sebou táhnou sedm kluků v oblecích na cestě k baru.

Dorazili jsme na místo a ihned při vstupu dovnitř k nám dolehla hlasitá hudba, vůně cigaret a alkoholu. 

Z repráku se ozývaly tóny známých písniček a než jsem se nadála, Jackson mě tahal na parket. Kolem nás tančili ostatní kluci, ale já jim vůbec nevěnovala pozornost. Jediné, co mě zajímalo, byl Jackson a jeho tělo, které se třelo o to mé.

Po skončení písničky jsme se vydali k baru. Jackson nám objednal dva mě neznámé drinky a společně jsme je vypili.

Nebyla jsem moc zvyklá na alkohol, takže jsem byla dost mimo i po třech panácích rumu.

„Kam zmizeli Síma a Youngjae?" snažil se přehlušit hudbu Jackson. „Podle mě spolu už někde... " odpověděla jsem mu lehce přiopile a on se na mě podíval úchylným pohledem. „Tak co se trochu inspirovat?" řekl perverzním tónem, který mě díky alkoholu vůbec nezajímal.

Posadil si mě na klín a začal mě hladit po bocích. Políbil mě a já spolupracovala. Kousal mě do rtu a já mu za to věnovala jemné vzdychy. 

KPOP SMUTSWhere stories live. Discover now