AŞK..
Böyle gelir mi insana. Bi anda değişir mi insanın hayatı böylesine güzelleşirmi onunla tanıştığım tarih 25.01.2014 bildiğiniz facebook sitesinden tanıştık. O ara baya mutsuzdum onunla konusmaya basladıgım da hepsi silindi sanki.. Neler hissettiğimi adlandıramıyordum. Kendime bile sürekli konuşmaya başladık.
Her dakika her saniye aklıma o geliyordu görmedim onu henüz. Ama hislerim beni dinlemiyordu tabi.
Her dediği kabimde kıvılcımlar cıkarıp büyüyüp yangınlar oluyordu.. Mutluluk bana uzak olan bi duygu sanki ellerime konulmuştu iki gün sonra,çıkmaya başladık, gerçekten çok seviyordum çok farklı seviyordum onu Adı Mustafa'ydı. Hayatımı değiştiren bu adamın akşama kadar uyuyan ben onunla konuşmak için erken kalkmaya başladım bazen kızıyordum kendime sonuçta kendimi birine bağlıyordum hem de fazlasıyla. Ailem anlıyordu belki o hallerimden aşık olduğumu..
İlk gördüğüm de insanların konuştuklarını duymamaya başladım sankii.
Çok iyi hissediyordum fazlasıyla iyi elleri değdi ellerime sıcacıktı ama titriyordu heyecanlıydı sanırım :)
Yanıma geldi sadece bes dakıkalık calısıyordu ve gerı donecektı ıs yerıne.. O an nasıl bir halde olduğumu bilmiyorum bir kere baktım gözlerine sonra hep yere bakmaya başladım. Çenemden tutup kaldırdı kafamı gözlerime bak dedi kaçırma gözlerini benden..
Çok utansam da kaldırdım kafamı gözleri beni içine çekiyordu karşı koyamıyor kaçamıyordum kalp atışlarımı kendimi kontrol edemez oldum.. Beni ilk kez gördü çok utangaç da görünmek istemiyordum..
Kasları özenli çizilmiş gibiydi yeşile kaçan gözleri gözlerime bakıyordu benim gözlerimin aksine küçücüklerdi.. Saçları arkasından vuran hafif güneş ışıklarıyla daha da güzelleşmişti incecik dudakları ve beyaz dişleriyle bana gülümsüyordu sıcacık bi gülümseme.. İçimi ısıtan bi gülümseme herkesi unutturan bi gülümseme..
- Resimlerinden daha güzelsin, dedi.
Siayaha kaçan gözlerime bakarken. Kalbim duracak sandım cevap veriple vermemek arasında kaldım. Titriyordum ve anlamasın diye içimden dua ediyordum. Yüzü sürekli gülüyordu. Icımı ısıtan gülümsemesi sanki ondan bana geçiyor dudaklarımdan gülücükler saçılıyordu.
Sonunda cevap verebildim düşüncelerimden sıyrılıp.
- Sende resimlerinden daha yakışıklı ve daha tatlısın, dedim.
Tamam bu anın bitmesini istemiyordum ama sanki ondan kaçmak da istiyordum utanıyordum da zaten. Bi an cesaretimi topladım. Onu yanağından öptüm ve ordan uzaklaştım. Eve kadar yürüdüm ama kimseyi duymadan sadece onu düşünerek yürüdüm. Sanırım Aşık oluyordum..
Mustafa'nın Ağzından ;
4 sene karşılıksız sevdim birini. Hiç değmeyecek gizem diye birini. Bizim okuldandı. Ayşe'yi gördüğümde değil konuşmaya başladığım da pişman oldum onun için harcanmış boşa geçmiş zamanıma. Artık herşey değişecekti karşılıksız olan sevgiden bir anda kurtulmuştum bütün ortamım boş gelmeye başladı gecem gündüzüm o oldu sanki,ailem bile korkuyordu ona olan bu hızlı bağlanışımdan,ama artık umurum da değildi. Sevmekten korkmuyordum benim gibi bi adama yakışmazdı da zaten , Ayşe çok şey yaşamış mutsuz olmuştu. Onu mutlu etmeliydim varlığımla bile mutlu etmeliydim. Sevilmeyi en çok o hak ediyordu,onu ilk gördüğüm de hafif esen rüzgar dalgalandırıyordu koyu renk saçlarını içime doldu kokusu bana kalsa yolda sarılır kucaklardım herhalde onu,ama çok utanıyordu benden uzaklaşır diye korktum çekingen halleri bana uzaktı. Hep kızlar beni bulur ıyı bir vucudum ve, yakışıklı sayılabılecek bı yuzum oldugu ıcın benımle beraber olmak bıle ısterlerdı ama ayşe öyle değildi, çok farklıydı. En son giderken yanağıma bıraktığı küçük öpücük beni bütün gün sarhoş etmişti. Ayrıca ellerini tuttuğum o on saniye sanırım hayatım da ki en güzel anlardan biriydi onu sevmeye bütün kalbimle hazırdım..