Alışma Süreci

1.6K 23 6
                                    

  Babamın iflası üzerine evimizi arabamızı herseyimizi satıp İzmir'e taşınıyorduk . Biz yarın sadece bu şehri değil paramızı , gücümüzü , saygınlığımızı , dostlarımızı terkediyorduk . En ağırıda arkamda beni seven kimse
kalmamış olmasıydı . Tıp kı annemle babam ın dostları gibi benimde arkadaşlarım iflasımızın yüzüne benden uzaklaşmışlardı . Sahi ya bende aynısını yapmaz mıydım ?     

  Ben bunları düşünürken annemin      " İyi misin tatlım ?" demesiyle kendime geldim . İflas etmiştik , sevgilim beni terketmişti , herşeyi geride bırakarak bilmedigim o lanet şehre gidiyordum . Daha be kadar iyi olabilirim ki !

   Tabi ki bunları içimden geçirerek "İyiyim" dedim sadece . Annemi kıramazdım , annem benim herseyimdi . O da bu durumdan hiç memnun değildi ve benim de memnun olmadığımın farkındaydı .

Düzeltmek için elinden geleni yapacağına çok emindim . En azından bu düşünce beni biraz rahatlatıyordu . O sırada babam elinde 2 tane su alarak yanımıza geldi ve "Hadi ama asmayın artık suratınızı , her sey yoluna giricek bayanlar " diyerek suları uzattı . Zorla olsada babamı kırkmamak adına annemle gülümsedik ve hayatımda ilk kez bindiğim otobüs yolculuguna basladik . Gözümü kapattığımda herseyin ruya olmasini diledim .

-

  Buraya geleli , bu lanet eve yerleşeli 2 gün olmustu ! Annemler beni mahallenin lisesine yazdırmısti .  Yarin okula baslamam gerekti ve ben hic istemiyordum . Aslinda cok deli dolu , neseli , hic susmayan ben Hande ; bu durumlardab sonra atarlı cekilmez bir ergen olmustum . Evet bunun bende farkindaydim ve bir an once bu duruma alismayi deneyecektim . Sonucta ne zarar gelebilirdi ki . Bu dusunceler zihnimi oyalarken mutfaga annemin yanina sevincle gittim annem , babamla konusuyordu . Birseyler almasini istiyordu . Bingoo . Alısmaya baslamak icin once cevreyi gezmeye bakmaya karar verdim . Annemi operken konusmasini bitirmisti .

" Annee ihtiyaclarini ben alabilirim "

Annem hem sasirmisti hem de sevinmisti bu halime . Alismaya calistigimi anlamisti . Hic üstelemeden parayı uzattı

"Oyalanma bebegim :) "

Parayi alip hizla odama girdim .Odam fena degildi aslinda eski evdeki pardon villadaki oda takimimi tasimistik . Eskisi kadar guzel durmasada gayet iyi gorunuyordu . Dolabim zaten agzina kadad kiyafet doluydu .

Bol salaş askılı bi sporcu atleti ve pudra rengi şortumu giydim . Gözlerimin yeşilini belli edecek hafif bir makyajdan sonra saclarimida actim . Belime kadar uzanan ipekten yumusak karamel saclarim bögurtlen kokuyordu . Boyum uzun , fizigim cok guzeldi .Aynaya baktigimda kusursuz bir goruntudeydim . Uzun zamandir boyle degildim . Mahalleyi iyice gezmeyi dusunuyordum . Sanırım annemi dinlemeyectim .

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin