Arda

456 16 5
                                    

O kadar sey yazdiktan sonra tekrar niye devam ediyosun demeyin Esra en az 10 bolum yazip ondan sonra votelerin cogalacagini soyleyince yazmaya karar verdim sadece 3 bolum daha

Iyi okumalar

İdil aramızdaki  sessizligi bozmak için ;

"Bugün niye öyle çekip gittin? " dedi

"İdil gerçekten bu konuyla ilgili konuşmak istemiyorum .Hem sen anlat bakalım Emre ile aranda ne var ? "

Tam yerinde bi soru sormuştum . Konu tamamen degişmişti ve taksiden inene kadar bi daha benin konum açılmayacakti . Bu düşünceyle rahatlamanın verdiği mutluluk benu gülümsetti . İdil'den hiç bişey saklamayacaktim ona güveniyordum ama daha müsait bi zamanda anlatmayi dusunuyordum .

Ben yine bunlari dusunurken, İdil sanki derste onla eşleşmesine sevinen o degilmişte ondan nefret eder gibi yüzünu buruşturdu  ve ;

"Hande sana anlatamıyorum galiba bak Onur'da Emre'de onlarlın çevresinde gördüğün herkez de çok tehlikeli insanlar . Onlar hiç tekin degil  ! "

Bu çıkışı beni şaşırtmıştı . Ben bunu sormamıştım ki .

Sonra devam etti .

" Emreyle aramada ne olabilir ki ! Onların napacagi belli olmaz okulda yada mahallede sevgili olmadıkları kimse kalmadi heralde .  Onlar kizlari farkli amaclar icin kullaniyorlar .  Emre daha gecen hafta bi kizla cikarken bi bakmışsin üst sınıftaki kızlada çıkıyor ! "

Evet bunlarin hepsini tek nefeste soylemisti . Ona bi daha bu konuyu acmayacaktim . Emreyle arasinda hic bisey yoktu olamazdi da .

Barın onune gelmistik . Parayı odeyip iceri girdik . İdil daha sakindi .

Arkadaslarini gorunce yanlarina gittik . Hepsiyle tek tek tanıştım . Meger hepsi bizim okuldanmis .

-

"Bak Handecim bu da Arda "

Gülümseyerek elini sıktım . Onun yuzundede koca bi gulumseme vardi

Bar cok karanlikti etrafta sadece renkli isiklar ve dans eden kizlarla doluydu . Kizlarin hepsi kendinden gecmis erkeklerle opusup sevisiyorlardi . Rahatsiz olsamda burda olmaktan mutluydum . Onur u unutmus gibiydim .

Arda nın dans edelim mi demesiyle ayaga kalktim . Bi kac kadeh bisey ictik once sonra dans etmeye basladik . Ben deli gibi dans ediyordum sanki bu bir haftanin sıkıntısını iflasimizi, buraya tasinmamizi , onur 'u dusunmeden hepsine inat acısını cikarircasina dans ediyordum . İçkininde etkisiyle kendimden gecmistim . Arda da sadece beni tutuyor , eli kalcamda geziyor ve halinden de gayet memnun gibiydi icmeme izin veriyordu .

İdil beni farkedince yanima gelip goturmek istedi ama ;

" Ben bırakırım onu , iyi degil simdi " diye israr edince Arda , İdil de ona guvenip beni birakip gitmisti . Bar hala kalabalikti .

Arda ve ben dans ediyorduk . Ve arda beni sıkıca kavramış , ellerimi omuzlarina atmisti vucudumuzu birbirine bastiriyordu her zerresini hissediyordum ve bu durumdan cok memnundum .

Arda çok yakışıklıydı . Ama bakislari ona guvenmemem gerektigini soyluyordu . Ben o kafayla bunlari dusunemiyordum ama . Arda iyce azmış elini gögüsüme kalcama derken elimdeb tutup beni barin arkasina cekmeye baslayinca aklim bi an calisti . Kacmak isteyince daha cok tuttu .

" Ardaa ... heyy napıyosun sen yaa bırak İdill "

"İdil yok güzelim ben varım ben "

Bi an yuzune baktim . O piç gülüşü tıp kı Onur a benziyordu . Bi an Onur u gordum yuzunde .

"Az kaldi bebegim dayan "

derken beni bi odaya getirmisti . Hassiktir ! Naptim ben simdi boku yedim .

Kacmaya calisiyodum ama kasli kollari buna izin vermiyordu  . En sonunda beni yakalayip kendin cekti ve o sırada kapı açıldı .

Merhaba , umarim bu bolumu begenmissinizdir baya uzun oldu bakalim neler olacak okumaya devam edin

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin