Korkuyorum

524 13 6
                                    

İdil'le birlikte bahceye indik ve İdik hemen konusmaya basladi .

" Bak Hande  , Onur bu okulun sahibi gibi bisey yani okulda bi cetesi var ve ona kimse karisamaz  o cidden kötü biri yasal olmayan işler yaptığını bile duyduk ondan uzak durmalısın o eski sevgililerine bile eziyet eden biri yani kızsın falan dinlemez "

İdil böyle anlatırken Onur tam karşımda beni izliyordu yanında iki üç arkadaşı vardı . Korkuyordum evet !  ama bunu asla belli etmeyecktim , gözlerim dolmuştu hayır bu okulda daha fazla kalamazdım , İdil'e birsey söylemeden kalktım ve cantamı alarak okuldan çıktım . Eve gidip uyuyacaktim ve bi daha asla bu okuka gelmeydcektim ! Ara sokaga girdiğimde onun sesini duydum .

" Bekle bakalım sürtük "

Korkudan bayılabilirdim evet gercekten cok sinirliydi İdil'in anlattıklarindan sonra daha da korkmaya baslamistim .

Bana dogru yururken kacacak yerimin olmadigini fark ettim .

Bana dogru yuruyen Onur giderek yaklasiyordu ve ben sadece gelmesini bekliyordum . Yaklasti,yaklasti,yaklasti ...

Sonra sinirle beni  duvara itip iki kolunu duvara yaslasi . Burnu burnuma degiyordu . Nefesi nefesimi kesiyordu . O .. o cokk yakisikliydi

vucudunu vucuduma yaklastirince sertligini hissettim ve agliyordum . Korkudan kucuk bir kiz cocugu gibi agliyordum . Sonra iki eliyle kafami arasina alip ;

"Aglama . "

dedi . Daha cok agladim o da sinirlenerek ;

"Sana ağlama dedim kes şunu . Dayanamıyorum aglama ! "

Susmaya calistim ve o sanki cocugunu severmis gibi bi sevkatle beni omzuna yasladi şevkatle okşadı beni napmaya calistiginı anlamaya calisiyordum . O deli gibi davranıyordu . Sana dayanamıyorun ne demekti . Sonra benden uzaklaştı ve o soguk sesiyle ;

"Akşam seninle bir yere gidicez , simdi git hazirlane saat 8  de hazir ol "

" Olmaz "

diyebildim sadece aglamakli  sesimle .  

" Sana sormadım ! Gidicez dedim "

diye kükredi . Kafamı salladım ve hızla koşmaya başladım . Bu çocuk napıyordu bana böyle ?

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin