Evet gelen ONUR'du . Onu gördüğüme bu kadar sevinecegim aklımın ucundan bile geçmezdi .
Üstümde duran Arda,Onur'u görünce hemen kalkmaya çalışsada Onur kalkmasına izin vermeden Arda yı alıp yere attı . Sonrasında baktığımda Arda yüzü gözü kan içinde yerde yatıyordu . Onur bana donup oyle bir bakti ki siyah gozleri gozlerime hapsolmustu sanki . Bakislarina anlam veremiyordum . Bana nasil baktigini anlayamiyordum . Beni neyi olarak goruyordu bilmiyorum . Ama ne kadar sinirli oldugu gozlerinden o , siyah gozlerinden belliydi .
Bu bakismadan sonra yanima geldi , beni bacaklarimdan tutarak kucagina aldi ve bardan çıkardı . Hiç konuşmuyordu . Arabaya bindik , birini arayip biseyler soyledi ama ne soyledigini anlayamamistim sonra evimin önünde beni birakip gitti .
---------------------
Sabah alarmın o bok sesiyle uyanmıştım . Başım catlıyodu hala .
Aman allahim dun gece neler olmustu oyle . Olanlari bir kez daha hatirlayarak kendime lanet ettim ve basimi tekrar yastiga gömdüm .
Annem odama gelerek ;
"Uykucu kızım o hadi kalk okula geç kalacaksın "
diyerek gülümsedi sahi dün eve nasil girmistimde annem hic bisey demiyordu. Hic umursamadan
"Bugun okula gitmeyecegim " dedim
"Derslerimizden geri kalmayalım bence " diye elinde yastikla giren İdil'i gorunce yataktan firladim .
Evet İdil bizde kalmıştı ama nasil ? Eve gelene kader herseyi hatirliyordun sonrasi yoktu .
Merakli gozlefle İdil' e bakarken Annem ;
"Hadi hazirlanin dogru kahvaltiya " diyerek odadan cikti .
İdil hemen yataga oturarak basladi konusmaya :D ahh cok konusmasa iyi biri o . Hem ben ona dargındım . Dun beni cok kirmisti .
"Hande ahh iyi misin canim ? "
"Sence iyi mi gorunuyorum "
"Hepsi benim yuzumdem seni o hayvanla tek birakmamaliydim ama ona guvendim "
"Heyy idil tamam senin bi suçun yok ben buraya nasil geldigimi ogrenmek istiyorum "
"Ahh canim ben seni Ardayla tek birakip gittikten sonra bi telefon geldi "
Yaa tabi dun gece arabada kimi aradigi anlasilmisti
"Ee idil taksit taksit mi anlatıcaksin "
"Arayan Onur'du sonra durumu kisaca anlatti ve seni evinin onunde beklemem gerektigini soyledi bende geldim ve anahtala kapiyi acip girdim annenler uyumustu seni yatirdim bende uyudum sabahda annenle konustuk "
Birbirimize mal mal bakarken idil sira sende der gibi bakti
"Bakma oyle anlatacak bisey yok içmiştim ve Arda azmış durumdaydi tam bana saldırırken Onur geldi ! "
"Arda ! Ona gununu gostericem "
" Hadi ama idil , Bana değmez "
"Hande trip atmanin zamani degil dun seni kirdigim icin uzgunum ama bilmedigin seyler var "
"Bilmedigim seyleri soylemedigin surece sana hep kirgin olucam "
"Peki madem biz iki yakin arkadasiz anlatmaya basliyorum . Sana dun Emreden bahsederken soyledigim kiz bendim . benle cikarken ustelik onu del gibi severken ayni anda baska bi kizla cikmaya basladi "
Gozleri dolmustu ve o an sıkı sıkı sarildik birbirimize
" Ve sen hala onu seviyorsun ... "
Daha sıkı sarıldık
" Evet ! Lanet olsun evet !hemde ilk gunden daha fazla asigim ona bu yuzden kendimden nefret ediyorum ama uzak duramıyorum . Bana bazen oyle bakiyo ki Hande hala asik gibi bazende .... "
"Tamam idil , Gel buraya şebek "
Aglama itiraf ve sarılma faslından sonra ben duşa girdim , hazirlandim .
Evet o lanet okuldan nefret ediyordum ama yanimda İdil vardi
Okula gidicektik ama İdil'in formasi yaninda degildi ben okula giderken o da eve gidip ustunu degistirip
gelecekti .
Sarıldık ve ben okula o eve gitti .
Okulun onune geldigimde Onur dan verecegi tepkiden , Arda yla yüzleşmekten korkuyordum . Okulun onunde oyle bekliyordum . RESMEN ONUR DAN UTANIYORDUM !
Buna hazır değildim o okula giremezdim okulun onunden tam ayriiyordum ki
Yine o ses ...
"Bayan Kaltak ... "
Arkamı dondugumde Emre Onur vr bir kac kisi daha etrafimi sarmisti ve Onur yine uzerime dogru geliyordu ...
Arkadaslar merhaba :D uzun bi bölüm oldu . Pek bi gelisme yok ama handeyle idilin arkadasliklari konusuna bir aciklik getirmek istedim . Diger bolumde Onur ve Hande konusunda baya gelisemer yasanacak :D 10 . bölümü bekliyorum 10. bolumden sonra voteler artmadan kesinlile yazmayacagim haberiniz olsun :D gorusuruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
RomanceBabamın iflası üzerine evimizi arabamızı herseyimizi satıp İzmir'e taşınıyorduk . Biz yarın sadece bu şehri değil paramızı , gücümüzü , saygınlığımızı , dostlarımızı terkediyorduk . En ağırıda arkamda beni seven kime kalmamış olmasıydı . Tıp kı anne...