SAPIK

99 19 0
                                    

&NAMJOON/JIN CEPHESİ&

Kapıyı tıklar ve içeri girer.

Jin:Günaydın Bay Kim Namjoon.

Joon:Günaydın Jinie.

Jin:Jin e-fen-dim.

Joon:Jinie veya Jin her neyse tuvalete giderken aklıma sen geldin ve tekrar hayalini kurdum.

Jin:Beni mi hayal ettin sapık filan mısın sen şey yaparken mi tövbe tövbe.

Joon:Yok artık senin aklın nerelere gidiyor hayalin sana kalsın.

Jin:Siz de öyle demeyin o zaman.

Joon:Bugün o küçük adam geliyor.

+FLASHBACK+

Jin:Şey tuvalete daha var mı ayıptır söylemesi altıma yapıcam da.

Joon:Ayıptır söylemesi o zaman bana niye söylüyorsun.Geldik burası hadi gir.

Jin:Teşekkür ederim isminiz neydi afedersiniz.

Joon:Adım Namjoon.

-Ah erkekler tuvaletinde bir kız yeri karıştırmış galiba amca.

Jin:Ben Sangnamja bir kere tamam mı?

Joon:Kıçımın sangnamjamı (sessizce-Jin duyar)

Jin:Neyse küçük adam ben erkeğim.

-Kanıtla o zaman.

Jin:Anlamadım.

-Şeyini göster onu göster(eli ile gösterir)

Joon:Hahahaha hadi ama  çocuğa göstersene inansın.

Jin:Namjoon bey (gözleri yaşarır)

Joon:Ah tamam küçük adam o erkek hadi senin annen merak etmiştir. Büyük adam sende tuvalete git.

+FLASHBACK SONU+

Jin:Ah hatırlamak istemiyorum o gelirse ben yokum.

Joon:Sen nasıl doktorsun lütfen neyse bana bir kahve alır mısın.

Jin:Pardon ama boşver senle uğraşamam almaya gidiyorum.

:

(Telefonda fotoğraflara bakarken Jimin gelir)

Jimin:Sen napıyorsun ver telefonumu.

Yoongi:Yedik sanki o zaman şifre koy.

Jimin:Bir şey yapmadınız değil mi?

Yoongi:Fotoğraflarını alıp porno sitelerine yüklücem.

Jimin:Ne derhal telefonunu ver.

Yoongi:Napıcam senin fotoğraflarını be git hasta raporlarını getir.


Tae asistanın numarasını sonunda bulup almıştı.

Tae:Seninle küçük bir tanışma yapalım Kook'cuk.

(Tae odasında nasıl mesaj atacağını düşünür bücürle biraz oynamak ister)

Tae:Of gerçekten aptal filan mıyım niye bir mesaj atamıyorum nolucak alt tarafı bir mesaj (telefonu eline alır) bakalım ne atsam. "Selam" (siler) olmaz böyle hmm "Merhaba" (siler) of ne yazsam ne yazsam buldum "Seni Özledim" (Mesajı gönderir).

(Jungkook telefona mesaj gelir ve açar)

Jungkook:"Sen kimsin"(Mesaj gönderir)
Kim bu şimdi ya.

Tae:(Mesajı alır) Aaa oldu mu şimdi bücür insan güzel mesaj atar "Beni nasıl hatırlamazsın ben seni unutamıyorum" (gönderir) bu çok eğlenceli olacak.

Jungkook:(Mesaj gelir) Kim bu ya  sinir bozucu birisi acaba eski sevgilim falan mı 2 sene oldu yani hatta evlendi o olamaz heralde peki bu kim. "Sana kim olduğunu sordum anlamadın mı sapık filan mısın"(Mesajı gönderir)

Tae:(Mesajı alır) Ben mi senin sapığın olucam ben Tae güldürme beni bücür ya belki şuan sapık gibi gözükebilirim ama sana mı kaldım ben neyse şuna güzel mesaj atalım sapığından "Nasıl hatırlamazsın o güzel ateşli gecelerimizi bunları da mı unuttun"(Mesajı gönderir).

Jungkook:(Mesajı alır) Nee ne ateşli gecesi ya benim gibi bakir birine bunu nasıl söyler ya pis herif "Sen kimsin ya ne ateşli gecesi ya ben bir kere bakirim seni bir elime geçirirsem varya seni mahveticem piç herif" (mesajı gönderir) Oh be rahatladım.

Tae:(Mesajı alır) Ooo bücür fena halde kızdı ama hoşuma gitti saf bakir bücür "Beni hatırlamadın galiba sana vereceğim adrese gel ve beni gör o zaman ne dersin.(Mesajı gönderir)

Jungkook:(Mesajı alır) Gitsem mi yok yok sapıksa ya ama merak ediyorum gizlice kim olduğuna bakarım evet evet öyle yapıcam. "Tamam buluşalım ver adresi çabuk." (Mesajı gönderir)

Tae:(Mesajı alır) Buluşalım mı hemen de kabul etti inanmıyorum ya insan naz yapar acaba beni kim olarak düşünüyor. Bücüre bak sen görürsün buluşmada ben sana napıyorum "Tamam ben adresi sana atarım görüşürüz o zaman bebeğim"(Mesajı gönderir)

Jungkook:(Mesajı alır) Bebeğim mi pislik herif görürsün buluşmada ben sana napıcam "Ben seni nasıl tanıyacam" (Mesajı gönderir).

Tae:(Mesajı alır) Kılık kıyafetimi mi değiştirsem ya da birisini mi göndersem neyse sonra karar veririm "Ben seni tanırım neyse sende yakana karanfil tak bende yakama karanfil takarım anlarsın o zaman değil mi?" (Mesajı gönderir)

Jungkook:(Mesajı alır) Bu bana aptal mı demeye çalışıyor ya neyse sakin ol buluşmada gösterirsin bu sapığa gününü "Tamam adresi bekliyor olacağım"(Mesajı gönderir)

Tae:(Mesajı alır) Bu kadar kolay olacağını tahmin bile edemezdim. "Tamam" (Mesajı gönderir)

(Jungkook başının belası olan Tae'nin odasının kapısını vurur içeri girer)

Jungkook:Merhaba Doktor Tae.(Sinirli şekilde)

Tae:Merhaba sinirli gözüküyorsun birşey mi oldu.

Jungkook:Hayır ben iyiyim de benim yapabileceğim bir iş var mı?

Tae:Ben sana sadece kahve filan getirmeni demiştin yani yok.

Jungkook:Bu ne kadar sürecek hakkımı yiyorsunuz bakın Doktor Yugyeom stajeri ile birlikte ameliyat yapıyor.

Tae:Sence bu beni ilgilendiriyor mu?

Jungkook:Ne istiyorsun benden bıktım senden.

Tae:Kimle konuştuğunu dikkat et. Senle uğraşamam 104 odadaki hastaya bak.

Jungkook:Gerçekten mi siz ciddi misiniz.

Tae:Vazgeçmeden git bence sonra odaya gelicem napıyorsun diye.

(Jungkook hızlıca odadan ayrılır ve 104 odaya doğru koşar.)

Tae'nin odasına hızla birisi girer.

Yoongi:Nöbetçi listeler açıklanmış ilk açılışı sen yapıyorsun.

Tae:Ben mi olmaz benim işim var.

Yoongi:Ne işi sen asla ihmal etmezdin.

Tae:Sevgilimle buluşcam.

Yoongi:Sevgilinle mi?

Yorumlarınızı bekliyorum 🤗

♛•KING•♛ (°BTS°) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin