YUGYEOM YOONGİ ACİLE GELİR
Jimin:Hasta öldü efendim gerçekten elimizden geleni yaptık.
Yoongi:Şey ben hastaneye yeni geldiniz diye şaka yaptım.
Jimin/Hoseok:Şaka mı bu şimdi öyle mi? (Çok ciddiler)
Yugyeom: Hoseok tamam uzatma işte şaka diyelim kapatalım.
Jimin:Kapatmak mı siz ne sanıyorsunuz kendinizi söyler misiniz ya merak ediyorum.
Yoongi:Ben senin doktorunum Jimin benimle doğru konuş.
Jimin ve Hoseok sinirle acilden çıktılar. Yoongi ve Yugyeom şok içinde stajerlerin gitmesini izledi.
Yugyeom:Tebrik ediyorum Yoongi stajerimle aramı bozdun.
Yoongi: Sen nereye gidiyorsun.
Yugyeom:Cehennemin dibine gelicen mi?
&YEMEKHANE&
Stajerler ve Doktorlar masalarına otururlar.
Jungkook:Siz ciddi misiniz.
Jin:Eğer ben sizin yerinizde olsam heralde hasta ölürken kendimi de öldürürdüm.
Jungkook:Çok iyi moral verdin onlara sağol.
Jimin: Onun suçu yok hep şuradaki 2 kişi yüzünden.
Hoseok: Siz nasıl tanıştınız anlatsanıza.
Jimin: Jin senin şu sarışınla aran nasıldı.
Jin:Çok iyi kaynaştık ya birbirimizi çok sevdik tabi boğmazsak.
Hoseok:Neden öyle dedin ki iyi birisine benziyor.
Jungkook:Aynen ben benim öküzle tartışırken sana yardım edip tuvalete götürdü.
Jimin:Benim öküz derken çok kaynaştınız galiba maşallah size.
Hoseok:Kapa çeneni Jimin anlatsana noldu.
Jungkook:Öküz,çağ dışı adam,kendisini bir bok sanan birisi o bana ne dedi biliyor musunuz? Hastanede gözüme gözükme ve sadece kahve getir ben şimdi boşuna mı tıp okudum.
Jin:Ya sizi anlamıyorum nasıl bu kadar düşman oldunuz.
Jungkook:Ben birşey yapmadım bir stajerinin olmasını istemiyor. Keçi herif,Aptal,Manda suratlı hayvan herif.
Jimin:Takma kafana ya sen halledersin onu mahvedersin.
Jin: Sen Hoseok naptın nasıl anlaştınız.
Hoseok:Biz mi çok iyiyiz artık arkadaş gibiyiz bana Yugyeom diye seslen dedi yalnız olunca filan.(Kızarır)
Jin/Jungkook/Jimin: Ooooooo (bağırırlar)
(Doktorlar stajerlerin masasına bakarlar ooo sesden sonra konuşmaları bölünür.)
Hoseok:Susun herkes bize bakıyor beni rezil ettiniz. Yarın beni büyük bir şey bekliyor.
Jin:Yarın ne olacak ki senin adına bakayım.
Hoseok:Yarın ilk ameliyatıma giricem.
Jungkook/Jin/Jimin: Neeee (yine bağırırlar)
Hoseok:Beni pişman ettiniz sayenizde herkes bize baktı.
Jungkook:Şansa bak ya benim yapman gereken şeyi Hoseok yapıyor.
Hoseok:Ne yani ben beceremez miyim?
Jungkook:Hayır yani bende çok istiyorum ama öküz izin vermiyor o yüzden.
Jin:Şaka filan olmasın.
Hoseok:Benim Yugyeom öyle birşey yapmaz.
Jimin:Tamam canım birşey demektik Yugyeomuna.
(Gülüp eğlenirken Doktorlar stajerlerine baktıklarını bilmeden)
&DOKTORLARIN MASASI&
Yugyeom:Stajerlerle aranız nasıldı.
Tae:Muhteşem ona görev bile verdim. Birbirimizi o kadar sevdik ki tam bir Tom ve Jerry gibiyiz.
Namjoon: Tae kafanı bir yere çarpmadın değil mi sabah stajer istemiyorum diye ortalığı yırttın şimdi görev mi verdin.
Tae:Yok Joon stajerime gözüme gözükme ve sadece bana kahve getir dedim.
Joon:Bende değiştin sandım ama hata bende.
Yoongi:İnatçı keçi değişmez anasının karnında 9 ay nasıl kalmış merak ediyorum kara çocuk.
Yugyeom:Stajerlerine hoşgeldin şakası yaptı Yoongi duydunuz mu?
Tae:Şaka doğru söyleyin naptın bir yerde sıkıştırıp taciz mi ettin.
(Acildeki bütün olayları anlatırlar.)
Joon:Sizi kınıyorum son sözüm budur.
Tae:Siz naptınız doktor olduğunuzu unuttunuz galiba ne kadar korkmuşlar.
Joon:Tebrik ediyorum size ödül verelim mi?
Tae:Ben bile stajerime böyle birşey yapmam ama onunla çok güzel uğraşıcam. Onu çok güzel beslicem sonra burnundan getiricem. Hele bir telefonunu alsam daha neler neler yapıcam.
Yoongi:Pişman oldum stajerime kendimi affetirmem lazım. Joon siz nasıldınız.
Joon:Bizde eğlence yok bakmayın.
Tae: Yugyeom siz nasıldınız.
Yugyeom:Biz mi çok iyi anlaştık yani ortak noktamız var sanki birbirimizin ruh ikiziyiz.
Joon:Ooo aşk mı doğuyor.
Tae: Sakın buna izin verme Yugyeom stajerler bizim düşmanımız ondan uzak dur kölenmiş gibi davran.
(Stajerlerin oooo sesini duyan doktorlar masaya odaklanır)
Tae: Kesin bizim dedikodumuzu yapıyorlar. Stajerlerden ne kadar nefret ettiğimi anladınız.
Joon:Biz sence napıyoruz Tae sorabilir miyim?
Tae:Kes sesini nasıl duyucaz acaba üstlerine dinleme cihazı mı koysak napsak. Hem stajerim benim hakkımda ne diyor dinlerim.
Yoongi:Artık konuyu kapatabilir miyiz bu Tae'yi çekemiyorum.
(Stajerler 2 kez ooooo sesi gelir ve Tae dayanamaz sinirle stajerlerin masasına gider.)
Tae:Ben gidiyorum birilerinin stajerlere haddini bildirmesi gerekiyor.
Yugyeom: Tae saçmalama otur şuraya.
Tae:Sen karışma (bağırır)
Yorumlarınızı bekliyorum. 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛•KING•♛ (°BTS°)
FanficTaehyung stajerlerden nefret ederdi. -Bir doktor olarak bana birşeyler öğretmelisiniz. -Tabiki öğretirim senin yapman gereken şeyler sabahları kahve getirmen ve hastanede karşıma çıkmaman yapacağın sadece bu bücür... -Ben bunca sene boşuna mı tıp...