STAJERLERLE TANIŞMA

127 22 0
                                    

&JUNGKOOK-JIN TUVALET ARAYIŞINDA&

Jin: Kook çok kötüyüm artık bul.

Jungkook: Jin sinir etme beni işte  arıyoruz.Hastane büyük napabilirim yani soruyorum sana(Döner geri geri yürürken)

Jin:Kook dikkat et arkanda bir...

Jungkook Tae'ye çarpar ve Tae'nin elindeki kahve üzerine dökülür.

Tae:Yah sen naptığını sanıyorsun önüne baksana bücür yandım senin yüzünden.

Kook:Özür dilerim ben hem niye bağırıyorsunuz Tae bey lütfen yanlışlıkla oldu.

Tae:Sen ismimi nerden biliyorsun.

Jin:(Fısıldar) Ama ben kötü durumdayım fena çişim geldi.

Joon:Gel benimle seni götüreyim.

Jin:Seni tanımıyorum gelemem annem dedi ki sakın yab....

Joon:Çok konuşuyorsun geliyor musun yoksa ben gidiyorum.

Jin:Tamam Kook burada bekle yapıp gelicem.

Kook:Tamam hyung çabuk ol. Tae bey sizi nasıl tanımam yaptığınız ameliyatlar,deneyler videolarınızı izledim yani sizin fanınız gibi bir şeyim.

Tae:Ne güzel marifet teşekkür ederim şimdi üstümü mahvettin nolucak. İnsanların karşısına böyle mi çıkıcam.

Kook:Alayım kuru temizlemeye veriyim.

Tae:Soyunmamı istiyorsun sen şimdi. Sapık falan mısın?

Kook:Hayır hayır olmaz yani burada olmaz siz değiştirin üstünüzü öyle verin.  İsterseniz ben hemen size gömlek alayım siz nasıl isterseniz.

Tae:İstemez bücür sakın karşıma çıkma ve beni görürsen yönünü değiştir seni bir daha görmek istemiyorum. Hastam bile olsan bakmam.

(Tae giderken odasına Kook şaşkınca ona bakar ve kırılır)

Jin:Geldim  hadi gidelim sen naptın bu adamla çok yakışıklı değil mi?

Kook:Saçmalama geç kaldık hadi ilk günden yaşadığım aksiliğe bak hyung.

Diğerlerin yanına giderler.

Jimin:Hoşgeldiniz hiç gelmeseydiniz ya yani kayıp ilanı verecektim. Cazgır olmamaya çalışıyorum ama siz istediniz.

Hoseok:Başhekimin odası 3. katta hadi çıkalım.

Hep beraber başhekimin odasına giderler ve kapıyı çalarlar.

Başhekim:Giriniz.

Kook:Efendim biz yeni stajerleriz.

Başhekim:Bende sizi bekliyordum geç kaldınız ama önemli değil her biriniz  için  1 tane doktor vericem. Onlardan eğitim göreceksiniz iyi geçinin ve hastanem de aşk olayı istemiyorum. Şimdi oturun ben doktorları arayıp çağırayım.

&BAŞHEKİMİN ODASINA DOĞRU&

Tae:Başhekim beni arıyor stajerler gelmiş odasına çağırıyor duydunuz mu?
Ben Kim Taehyung stajerin ayağına gidiyorum şaka gibi.

Yoongi:Birilerin egosu yine tavan yapmış.

Joon:Evet Tae bizde stajer istemeyiz. Ben böyle rahatım ama hastane de böyle olmasını istemiş lütfen.

Tae:İstemiyorum Yugyeom baban hastanenin sahibi değil mi desene ona yapmak zorunda kalmayız.

Yugyeom:(sinirle) Yeter artık babam hastanenin sahibi ama bende doktorum sizi gibi tamam mı sürekli bunu söylemek zorunda mısınız.

&BAŞHEKİMİN  ODASI&

Başhekim:Hoşgeldiniz. Doktorlar ve stajerler  tanışırsınız zaten ben stajerlere herşeyi anlattım. Şimdi her 1 Doktora 1 Stajer söylüyorum. Hoseok kim acaba.

Hoseok:Benim efendim.

Başhekim:Sen Yugyeom stajerisin şimdi 2 stajer Jin kimdi.

Jin:Ben

Başhekim:Jin sende Joon stajerisin.

Başhekim: Yoongi Jimin senin stajerin ve Tae Jungkook da senin stajerin ile iyi anlaşın.

Tae:Ama ben istemiyorum efendim kaç kez söyledim.

Başhekim:Senin fikrini sormadım. Hastane benim emir benim konu bitmiştir.

Tae gözüyle Kook arar ve bulur.

Tae:Sen olsun yok artık bu bücür mü benim stajerim.

Kook:Ben bücür değilim evet beğenemediniz mi?

Tae:Beğenemedim var mı?

Başhekim:Yeter hepiniz çıkın ve stajerlerle ilgilenin ve bu arada stajerler dediklerimi unutmayın.

Hepsi odadan çıkar ve odalarına doğru gider.

Tae:Sakın peşimden gelme.

Kook:Anlamadım ama ben senin stajerinim.

Tae:Biliyorum farkındaysan odada belirttim stajer is-te-mi-yor-um  kafan bastı mı?

Kook:Napmamı istersin yani ortalıkta mı dolanayım.

Tae:Sen bilirsin gözüme gözükme yeter göz zevkimi bozuyorsun.

Kook:Tae bey saygısızlık yapmayın ben size naptım böyle yapıyorsunuz. Benim hedefim var ve doktor olarak bana birşeyler  öğretmelisiniz.

Tae:Sadece toz ol.

Kook:Tae bey lütfen.

Tae:Bana bak baş belası tamam anlaşalım.

Kook:Çok teşekkür ederim benim yapmam gereken neler Doktor Tae?

Tae:Senin yapman gereken şeyler sabahları kahve getirmen ve hastanede karşıma çıkmaman yapacağın sadece bu bücür...

Kook:Ben bunca sene boşuna mı tıp okudum!..

Tae:Demek ki üzgünüm benim stajerim olduğun için ve hoşçakal sakın gözüme gözükme.(gider)

Kook:Küstah napıcam ben bu adamla ya of of.

Yorumlarınızı bekliyorum.

♛•KING•♛ (°BTS°) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin