Bölüm 5 - "Kaçırılma"

168 12 2
                                    

O an çok şaşırmıştım. Yani listede gördüğüm isim Rüzgar Seçmen aslında bizim Rüzgar mıydı?

Nerden bizim oluyordu o ya? Niye böyle düşünüyordum. Zaten onun sevgilisi vardı. Ve bana bakmazdı.

Ah! ben bu çcouğa aşık olmuştum sanırım.

Rüzgar "Özür dilerim Bay Turan. Geç kaldım."

Ayaz Öğretmen "Önemli değil, Rüzgar. Zaten alışığız."

Öğretmen bunu dedikten sonra hafifçe güldü ve gözleri yerini araken sanırım beni gördü.

Onun sırasına mı oturmuştum yani? Vay, be. Kalp kalbe karşı.

Daha sonra içeri girdi ve tereddüt etmeden benim yanıma oturdu. Ve daha sonra yan sıradakilerle şakalaşmaya başladı. Sanki ben orada yokmuşum gibi dalgasına bakıyordu resmen.

Ayaz Öğretmen "Evet, arkadaşlar. Bugün ilk gün olduğunu biliyorum ama şöyle birşey var ki siz daha Türkçe Projesini bitirmemiş bir sınıf olduğunuz için haftaya kadar elimde bir proje ödevi görmek istiyorum."

Yavaşça oturduğu sandalyeden kalktı, öğretmen masasının önünde oturdu ve sözlerine devam etti.

Ayaz Öğretmen "Bu yüzden sizleri beş kişilik gruplara ayırıyorum. Birazdan rastgele isimler seçeceğim ve haftaya kadar bana proje ödevi getireceksiniz."

Yaşasın be! Benim yeni geldiğimi söylemedi. Oh be!

Ayaz Öğretmen "Ve bu arada yeni arkadaşınıza merhaba deyin."

Daha sonra oturduğu yerden kalktı sınıf listesinden adımı buldu ve yüksek sesle söyledi.

Ayaz Öğretmen "Simge Yekta. Merhaba Simge nereden geliyorsun?"

Ağzımı hareket ettiriyordum ama ses çıkmıyordu. Rezilliğin son noktası. 

Daha sonra çantamdan su şişemi çıkarttım ve bir yudum aldım. Ardından herkes bana baktığından -Rüzgar bile- ayağı kalktım ve "Kuşadası" deyip yerime oturdum.

Herkes bana şaşakın bir ifadeyle bakıyordu ve ben çok ama çok utanmıştım.

Daha sonra öğretmende şaşırmış bir şekilde "Pe-ka-la" dedi ve konuşmasına aynı ses tonuyla devam etti.

Ayaz Öğretmen "Evet arkadaşlar. Şimdi grupları açıklıyorum."

Kendi ismimi duymak istemiyordum. Umarım sınıf yirmi bir kişidir de sadece ben dışta kalırım. Lütfen, Tanrım lütfen!

Ayaz Öğretmen "İlk grup, söylediğim isimler tahtaya çıksın lütfen."

Off! Kesin bendim.

Ayaz Öğretmen "Doğa Özkan, Savaş Yıldırım, Öykü Özkan, Rüzgar Seçmen ve Simge Yekta."

Al işte adım hem söylenmişti, hem ilk gruptaydım, hem de gurubumuzda Rüzgar vardı.

Adım söylenmesin diye dua ederken gözlerimi kapatmıştım ama ismim söylendiğinde açıp çevreme baktım ve ismi söylenen herkesin tahtaya çıktığını farkettim. Beni bekliyorlardı sanırım.

Yavaşça ayağı kalktım ve suçluymuş gibi kafamı öne eğip Rüzgar'ın yanına gittim. Ne ben ona ne de o bana bakıyordu.

Sanırım okula birbirimizle konuşmamız yasaktı.

Ayaz Öğretmen "Evet arkadaşlar. Çok değişik bir grup oldu öyle değil mi?"

Sınıftan hiç ses yoktu. Sanırım herkes artık şu olayın bir an önce bitmesini istiyorlardı.

Kahramanım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin