Ma prinde de mana si ma trage cu forta in dormitorul unde obisnuia sa imparta patul cu mama mea decedata .
Ma impinge pe pat si incepe sa imi dea jos din haine.
Ma simteam foarte incomfortabil la gesturile sale aspre. Prima data imi rupe violent tricoul cu dintii lui ascutiti. Imi pipaie usor sfarcurile acum tari si le linge usor . Apoi ma trage intr un sarut frantuzesc super gretos . Limbile noastre dansau in pas lent . Imi explora cavitatea bucala cu membrul lui slinos .
Apoi imi trage fermoarul de la pantaloni , descoperindu mi membrul usor erect. Am inceput sa o i au razna , stiind ce urma sa se intample .Apoi isi indeparteaza si el pantalonii inpreuna cu boxerii lui pe care scria "Mr. Big" . Trebuie sa recunosc ca o avea impresionant de mare , insa nu asta conta .. Ceea ce facea el e total nepotrivit! Doamne nu poate sa mearga si el la curve? Doar gandindu ma la ceea ce urma sa se intample imi venea sa plang si sa tip cu toata puterea ..
-Esti gata? intreba el pe un ton sexy
-Nu! Nu vreau sa o facem iar! Nu e bine! Nu e normal ..
-Iar incepi cu prostiile astea? spuse intr un ton ridicat-
Am mai discutat despre asta! Asa ca hai nu te mai plange si sa trecem la treaba pana nu ma enervez si am sa iti arat eu ce e de tine!!
Asta e ma gandeam eu . Trebuie sa tac si sa inghit.
-Macar .. Ai lube?
-Ai?Ce e cu disrespectul asta?? Asa te am invatat eu sa vorbesti cu oamenii mai in varsta ca tine? Ne am tras de sireturi cumva?
-Nu .. scuzati ma.
-Asa mai merge. Si nu , nu am lube . De ce sa dau bani pe el? Nici nu avem nevoie. Hai ca esti baietel mare , poti sa induri , asai?
-Da ... (NU NU POT PLM)
-Bun..
Am simtit ceva urias la intrarea mea care incerca sa patrunda in mine. Nu o sa mint , era groaznic . Simteam cum intra . Intrarea mea era intinsa la maxim , iar lacrimile mi se formau in ochi .
Cand tot membrul tatalui meu era intrat , a inceput sa o bage si sa o scoata violent .
Parea ca se simte foarte bine , insa eu nicidecum . Vroiam doar sa se termine odata ca sa pot merge la culcare ..
Mi e dor de Levi....
(ignorati melodia owo)