2 years later im BACK cu finalul mult mult mult asteptat de cei 4 fani ai mei (din care doar una a mai ramas)
Keep in mind ca acum sunt cam distrusa pentru ca m am uitat la ceva trist mai devreme si inca nu mi am revenit deci daca e mai crusty decat de obicei e din cauza aia so pls dont yell at me.Sebastiana sta indurerata cu fundul pe balustrada raului Peta. Se gandea oare sa o faca sau sa nu o faca. Ia in considerare argumentele pro si contra. Prourile ar fi ca o sa se vada cu Levi si Lil nas X in iad si ca nu o sa mai fie depresiva. Contraurile sunt- Nu sunt contrauri. Sebastiana decisa face un pas in fata apropiându-se de saltul de 2 metrii care urma sa ii curme viata peste cateva minute. Sebastiana se gandi sa mai astepte putin pana sa sara ca poate vine tare ceva fat frumos si o opreste asa cum s a intamplat acus 7 ani cu Levi. Insa nu parea sa vina nimeni. Nici macar fostul ei Shaggy care probabil se facea muci cu Fiona pe Decebal.
Luând o gura mare de aer, isi ia avant si sare direct in cap. Toate amintirile i se redau in fata ochilor, toate momentele tandre si mai putin tandre petrecute impreuna cu sufletul ei pereche, Levi... Din cauza ei s a sinucis iar ea nu a fost acolo sa il opreasca cum o facuse el in urma cu multi ani asa ca era randul ei sa o faca.Sebastiana se trezeste dintrodata si incepuse sa se panicheze. Chiar a murit? Chiar urma sa il revada pe Levi dupa atat de mult timp? I se umplea inima cu fericire cand se gandea. Apoi realizeaza ca era defapt intr un pat confortabil intr o camera straina.
-Unde pula mea ma aflu? Se intreba Sebastiana confuza.
Dupa cateva minute se aude un batut la usa.
-Cine e????
-Bau
-Bau cine?
-Bau bau.
-AAAAAAAAA!!!?!?!?!?!?Tipa Sebastiana in teroare.
-Ce ai fa parca tie nu iti era frica de bau bau.
Usa se deschide in larg, Sebastiana era toata cufurita la fund. Din spatele usii apare nimeni altul decat fostul ei iubit, Shaggy, tinand in mana un buchet de trandafiri si micul de jun pe o tava.
-Shaggy ce faci??? De ce sunt aici??? M ai rapit??? De ce nu sunt in iad cu Levi??? Te urasc de ce a trebuit sa imi faci asta?!?!?!?!?!?
-Chill maimuto ce esti. Hai sa vorbim civilizat. Spuse Shaggy pe un ton sarmant.
-De ce as asculta ce ai tu de spus Shaggy?? Nu esti de incredere.
-Pentru ca te iubesc Sebastiana.
-Poftim?
-Te iubesc. Te am iubit tot timpul mai mult decat orice pe lumea asta.
-Dar m ai inselat de 473838 ori...
-Stiu... Am fost un prost si nu am realizat cat de mult tin la tine si cat de perfecta esti.
-Wow ma flatezi... Dar eu il iubesc pe Levi im sorry.
-Da l dracu pe Levi. Marita te cu mine si hai sa fim fericiti si sa facem 200 de bebelusi si sa ii dam mancare la pasari.
-Dar...
-Levi nu te merita, era un jeg de om asa ca nu te mai gandi la el si haide sa mananci clatitele astea ce ti le am facut.
-Vai shaggy nu stiam ca poti fi asa dulce.
-Taci curvo si mananca aicea. Am pus banane in aluat si un ingredient secret foarte delicios pe care il punea si bunicamea mai demult in ale ei.
-A serios? Bine atunci da mi sa gust.
-Spune "Aaaaah".
-Aaaaah~
-Vine avionul vine avionul deschide hambarul. Good girl.
-Vaiii ce gust unic au clatitele astea <3
-Stiu. Am pus otrava de sobolani.
-Wait what-
-MWHAHAHAHAHAHAH
-POFTIM???
-Chiar ai crezut ca te iubesc???? Nu am vrut sa te las sa te sinucizi ca sa te pot omorî eu cu mainile mele. MWHAHAHAHAH
-DE CE TOTI BARBATII DIN VIATA MEA MA TRADEAZA ;-;-;-;;-;-;-;-;
Astfel Sebastiana s a dus in drumul ei spre iad. Ajunsa acolo da de Sangwoo, de Dino, de Mori, de Rod Reiss, Byung Oh etc dar nu da de Levi nicaieri.
Sebastiana se pune in genunchi si incepe sa planga.SFARSIT