Au trecut cativa ani buni de la evenimentele intamplate cu Levi . Acum eu am 35 de ani , 4 copi si 7 baieti . Stau in Cihei langa centrala de curent africana care functioneaza pe cozi de chihuahua. Intre timp am aflat ca sunt transgender si mi a facut Levi operatie de sex langa Thailanda si asa ne am maritat si am facjt copi .
Totul este atat de plictisitor . Levi nu mai este acelasi om pe care il stiam eu cand m am indragostit de el si mi a facut operatie pe creier . Nici nu ma mai fute asa cum m a futur cu calcatorul . Cred ca este timpul sa ma duc la amantul meu Shaggy din Scooby Doo ca sa am si eu parte de putina distractie.
Mi am impachetat toate calcatoarele si am pornit inspre locuinta lui Shaggy lamga statia de taximetristi din Canal .
*Cioc Cioc*
Shaggy spune cine este la poarta?
Sunt ieu Sebastiana :o)
Oh haide sebastiana abea am asteptat
sa de revad . Pfoai da vad ca ai devenit E-Girl . Ce n word ai patit?
Da stii tu . Eu ti am zis mai demult ca sunt transtrender si no .
No nui bai ca esti foarte bine .
Ti ai bagat si silicone?
Yoy daaaa levi mi le o pus
Da vezi ca una iti cade
Ce una?
O tzatza
Imi picā?
Da ma vezi ca curge pe covor .
ok scuze haide sa mergem in cormitor
-Uhhhhh da nu se poate acuma hai sa iesim afara .
-Da de ce nu? Vreau in gormitor sa ma duc .
-Am zis nu
-Ma duc .
,,,,,,,,,,
VELMA?
DA TU CE FACI LA SHAGGY IN PAT ?
-Te asteptam pe tine Sebastiana .
Vreau sa iti arat ceva . Haine mai aproape >::;o)
Ok vin .
Bam s o facut nevazuta . Cred ca o intrat sub pat .
TO BE CONTINUEDPUSI DE LA NIUSI AM SCRIS 300 DE LITERA VAI DE SENPAIU MEU