Sepinggan bubur abalone diletakkan di hadapan Hannah. Taehyung hanya mengekalkan riak wajah seperti tiada apa- apa yang berlaku semalam.
"Makanlah bubur tu, Tae sediakan bubur sebab takut Hannah sakit pasal semalam."kata- katanya lebih kepada menyindir Hannah membuatkan wanita itu menghentak tangannya ke atas meja.
"Tae nak tahu sesuatu tak?"
"Apa dia?"
"Taehyunglah orang yang paling jijik yang Hannah pernah jumpa dan kenal! Jahat! Ego! Gila! Syaitan—"kata- kata Hannah terhenti apabila Taehyung mengambil pisau daripada knife container yang berada di atas kaunter dapur lantas diacukan kepada dirinya.
"Jangan sampai pisau ni melekat dekat perut Hannah, Tae tak bergurau. Ingat balik perjanjian kita pagi tadi."ujar Taehyung sambil tersenyum sinis lantas mengambil blazernya yang tersangkut di atas kerusi meja makan.
Hannah tertunduk. Dia berasa malu dan jijik dengan orang lain buat masa sekarang. Dirinya amat kotor dan paling memalukan, abang tirinya yang bertanggungjawab dalam hal ini.
Tetapi, adakah orang akan mempercayai dirinya kalau dia berkata bahawa Taehyung yang bertanggungjawab ?
•••••
Blanket yang menutupi wajah Hannah yang sedang menangis ditarik perlahan- lahan oleh Taehyung yang sedang berbaring mengiring menghadap Hannah. Kepalanya ditongkatkan menggunakan tangannya.
"Baby, don't cry."
Hannah mengelap air matanya tanpa memandang Taehyung. Dia berasa jijik sekarang ini untuk melihat wajah lelaki itu.
"Okay, jom buat perjanjian. Hannah ikut sahaja apa yang Tae nak Hannah buat dan Tae akan lepaskan Hannah. I wont touch you anymore. I swear!"Hannah sekadar mendiamkan diri.
"Diam bermakna setuju. I don't care."
•••••
"Besarnya company ini."mulut Hannah melopong apabila memasuki bangunan gah milik mendiang ibu bapanya. Tidak sangka, syarikat ini adalah salah satu syarikat yang berpengaruh di Korea. Patut sahajalah Taehyung mahu dirinya juga menguruskan pejabat ini.
"From now, Hannah jadi Tae punya personal assistant. Just for a while. Sebagai panduan untuk Hannah macam mana nak uruskan company ini kalau Taehyung tak ada."ujar Taehyung sambil menguak rambut berwarna blonde miliknya.
"Tae nak pergi mana?"soalan yang tidak Hannah mahu bertanyakan, meluncur keluar daripada mulutnya tanpa disedarinya.
"Hm, leaving this company? Tae just nak duduk rumah, jaga anak."jawapan selamba Taehyung menerima jelingan tajam daripada Hannah.
"Dengan Soyeon kan?"Hannah bertanya lagi sambil berjalan ke hadapan tetapi tangannya ditarik ke dalam pelukan Taehyung.
"Nope. Bukan dengan Soyeon, tapi dengan Hannah."
•••••
"Ladies and gentleman,"Taehyung bersuara melalui mikrofon sebelum memandang Hannah yang berdiri di sisinya.
Cantik, tidak ubah seperti ibunya. Gayanya seperti seorang wanita yang matang dan berkeyakinan tinggi.
"This is Kwon Hannah and she is my stepsister."sebaik sahaja Taehyung selesai berucap, Hannah tersenyum.
Tersenyum sinis, lebih tepat.
"Hai saya Kwon Hannah."dia akan membalas kembali. Dia akan.
YOU ARE READING
Senpai『K.T.H』
Fanfiction『⚠ MATURED CONTENT ALERT ⚠ 』 "I love you, senpai." ©BAEJIHEE STORYLINE ©fererorraraa ARTWORK 2018 WORKS Start: 10. 8 . 2018 End: -