Gdy wszystko znowu było na swoich miejcach Karai skierowała się w stronę swojego pokoju. Miała wielką nadzieję, że nie spotka tej wkurzającej księżniczki. Ale jak to mówią nadzieja matką głupich. Na swojej drodze spotkała wilczyce. Wymieniły znaczące spojrzenia, ale na szczęście całej kryjówki nie odezwały się do siebie. Chociaż raz nic nie mówiła wilcza przybłęda - Pomyślała Miwa. Po chwili była już w swojej jaskini. Pokój czarnowłosej był w odcieniach czerni połączonej z kolorem czerwonym. Ściana na której były drzwi i ta z naprzeciwko miały odcień czarny, a ściany umieszczone po prawej i lewej stronie pokoju miały kolor czerwony. Podłoga była wykonana z ciemniego drewna, a na jej środku był miękki i puszysty dywan w ciemnym odcieniu. Naprzeciwko drzwi było dwuosobowe łóżku wykonane z ciemnego drewna, poduszki jak i kłudra były koloru mocnej czerwieni. Po obu stronach były szafki nocne wykonane z tego samego odcieniu drewna co łóżko. Przy prawej ścianie była szafa na ciuchy, a obok niej komoda. Za to przy lewej ścianie było biurko oraz specjalne miejsce na broń. Zaraz na lewo obok drzwi była mała bibioteczka z książkami, a na prawo czerwona kanapa z czarnymip oduczkami i róznież w czarnym koloże stoliczek na kawę.
Kari podeszła do łóżka, aby na chwilę odpocząć, ale zobaczyła na nim czarną kopertę.
Czarnowosła wzięła ją do ręki, a nestępnie otworzyła. W środku był list, napisany dość stranym pisamem.Nowy York, 21 stycznia 2013r.
Kochana Karai,
Chyba mogę pozwolić sobie na taki wzrot, prawda?
Zapewnie aktualnie zastanawiasz się kim jestem. Otóż jeżeli chcesz się tego dowiedzieć przyjdź dzisiaj samemu o północy na najwyży budynek. Będę tam na Ciebie czekać.Twój N.
~~~~~~~~~
Jest! Nareszcie!
Sądziałam, że nigdy mi się to nie uda.
Od razu przepraszam was, ża tak długo nie było rozdziało, ale ostania klasa podstawówki i egzaminy się zbiliżają no i nauczyciele nas nie szczędzą.
Napiszcie w komętarzach co sądzicie o tej cześci i jak myślicid kim jezt tajemniczy E.
A no i taka poboczna sprawa. Mam jeszcze jedno kąto: @colmillo_negro
Planuje pisać tam książki, które nie tyczą się TMNT.
No i to chyba wszystko
Do następnego
CZYTASZ
Moje Serce Nie Bije Już Dla Ciebie
Fiksi PenggemarProlog Ciemnowłosa dziewczyna biegła ile sił w nogach. Chciała dostać się do domku nad jeziorami. Mogła wziąść swój skuter, lecz tego nie zrobiła z nie wiadomych przyczyn... 1 cześć - Zmiana