Dračí klan
Velitelka
Plachá Hvězda - Šedá kočka s tmavými ouškami, bílým bříškem až ke krku, a bílou pusou s velice zelenýma očima.
Zástupce velitelky
Ohnivý Dráp - Rezavý mourovatý kocour s delšími chlupy a zelenýma očima.
Postava od: le-Arcii
Učedník: TřpytosvitVálečníci
Korála - Kočka, která tolik neslyší, s bílou srstí a modrýma očima.
Postava od: Azarinka21
Učedník: EbenDešťový Mrak - Krémově zbarvený kožíšek s jistým leskem a měkkostí, zdobící kříšťálově modré oči.
Postava @Kanapa09Ledová kapka - Malá černá kočka s bílou tlamičkou a huňatým ocasem.
Postava od: @Kanapa09Kalná Obloha - Čistě bílá kočka s malými ouškami, které mají jistý náznak šedivosti a modrýma očima ve kterých se leskne odhodlanost.
Postava od: KP10316Temnodráp - Černý kocour s modrýma očima a jizvou přes oko na které nevidí díky ní.
Postava od: Itanela
Učednice: LesankaPísečná Tlapa - Kočka se šedivý kožíškem, zelenýma očima a velice světlou tlapkou na které má mimo jiné jizvu.
Postava od: @AlexandraVlkov
Učedník: HvězdoplavPrudký požár - Béžový až rezavý mourek s velikýma a tajemnýma očima.
Postava od: Ravenne97
Učedník: MechUčedníci
Mech - Bílý kocourek s černými chlupatými tlapkami, ušima a malou tlamičkou.
Postava od: KP10316Hvězdoplav - Kocour s černou srstí, delší než mají ostatní a žlutýma očima.
Postava od: Azarinka21Lesanka - Hnědá kočka s velikými drápami a růžovým čumákem.
Eben - Černý kocour se zelenožlutýma očima.
Postava od: Mage359Třpytosvit - Mourovatý kocour se šedo-zelenýma očima.
Postava od: ItanelaLéčitel
Šedý Mrak - Šedý kocour se zelenýma očima a velmi hladkou srstí.
Postava od: Mage359Matky
Liščí srst - Zrzavě dlouhosrstá kočka s bílými předními tlapkami a bílou tlamičkou s náprsenkou.
Postava od: @KP10316Pruhovka - Bíločerná kočka s pruhami a lysinkou.
Postava od: @Kanapa09Starší
Šedoočka - Šedobílá kočka s šedýma oči ve kterých už vyhasla jiskra.
Postava od: viovilkaJantarový Drak - Kocour se zelenýma očima a s velmi štíplavou zrzavou srstí.
Postava od: Azarinka21Brzovětvík - Hnědý kocourek se strašidelnýma očima a dlouhým ocasem.
Břízový klan
Velitel
Divoký Měsíc - Bílý kocour s černými fleky a tmavýma očima.
Postava od: @RetukaZástupce velitele
Achátový Dráp - Rezavočernobílý kocour s dlouhou srstí a hnědooranžovýma očima.
Postava od: Mage359Léčitelka
Žábra - Mourovatá kočka s téměř žádným ocasem a se sytě zelenýma očima.
Postava od: Azarinka21Učedníci
Slunečnice - Drobná kočka s dlouhou nažloutlou srstí a skoro zlatýma očima.
Postava od: @elii_booksLávinka - Zrzavá až červená kočka s červenými očima a bílými tlapkami.
Květkolistka - Veliká mourovatá kočka se světlýma smaragdovýma očima.
Válečníci
Mavina - Žlutá kočka s jemnou srstí a bílou lysinkou.
Krvavá Stopa - Černá kočka s rudýma očima a jizvami
Postava od: @elii_books
Učedník: LávinkaDarsy - Šedá kočka s krátkým ocasem a ulísanou srstí.
Učedník: KvětkolistkaKámen - Zrzavý kocour s hnědýma očima.
Postava od: Itanela
Učedník: SlunečniceČerná drápa - Černá kočka s modrýma očima a velice hbitým tělem.
MatkyBěssova - Bílá až šedá kočka s azurovýma očima.
Starší
Tygr - Kocour s různobarevným kožichem nejvíce převládajícím hnědá a bílá barva a s čistě zelenýma očima.
Postava od: @NelajetadyyChocholka - Hnědá mourovatá chlupatá kočka s hnědýma očima.
Postava od: ItanelaTuláci
Divoká Řeka - Stříbrná kočka s bílou levou přední tlapkou, natrhlým uchem a pronikavě modrýma očima.
Postava od: @elii_booksKouloušek - Zrzavý mourek s velikou srstí a nafouklým bříškem.
Mračňák - Větší kotě s nažloutlým kožíškem a hnědýma pruhama. Bratr Kolouška.
Postava od: @NelajetadyyLovkyně - Černá kočka výjimkou bílého ucha s dvouma šedýma očima a slepenců srstí.
ČTEŠ
Kočičí Válečníci Temnota vždy přijde
FanfictionPříběh DoTs inspirovaný knihou Kočičí válečníci od Erin Hunterové.