Garip bir güne uyanmıştı Sarmaşık.Merve minik tatilinin,kaçışının ardından iyice düşüncelerine boğulmuştu.
Verdiği,vereceği kararların doğruluğunu sorguluyor bir uçurumdan diğerine sürükleniyordu.Kararından geri dönmeyecekti.Deniz'in Aksak olması bardağı taşıran son damlaydı.Artık Merve'nin Aksak olmasına gerek yoktu.Boşanacaktı Serhan'dan.Soğuk bir duş aldı sabahın ilk ışıklarıyla.Mutfağa indi bir kahve yaptı kendine.Günlerdir doğru dürüst uyumamıştı.Göz altları şişmiş,gözleri kızarmıştı.Kahvesini büyük bir çabuklukla içti.Rachel izinliydi bir süredir bu yüzden tüm işler ona bakıyordu.Geciktirmeden başlamaya karar verdi.Kahvaltı hazırladı önce.Mila'yı uyandırmak için yukarı çıkarken gözü takıldı aynaya.Ne hale gelmişti.Rezil görünüyordu.Böyle olmamalıydı,olamazdı.Arkasında onun çöküşünü bekleyen onlarca leş kargası varken onlara istediğini veremezdi.Saçlarını savurarak geçti aynayı.Mila'nın odasına girdiğinde hala uyuduğunu gördü kızının.Yavaşça eğildi üzerine ve bir öpücük kondurdu Mila'nın beyaz alnına.
"Mila annecim kalk hadi"
Beklentili gözlerle baktı Mila'ya ama yok Mila uyanmamıştı
"Eğer hemen kalkmazsan kreplerin gidiyor küçük hanım"
Mila büyük bir panikle doğruldu yataktan
"Anne nolur kreplerimi kimseye verme senin kreplerin çok güzel hem ben çok seviyorum"
Merve istediğini almış olmanın rahatlığıyla gülümseyerek sarıldı kızına
"Eh peki madem vermeyelim kimseye sen ye krepleri"
Mila'nın yüzüne baktı ne aradığını bilmiyordu ama bulduğuna emindi
"Annem benim"
Mila büyük bir sevinçle öpücüklere boğdu Merve'nin yüzünü.Bir anda kucağına atladı Merve'nin.Ne yapması gerektiğini anlamıştı Merve.Sıkıca kucakladı Mila'yı ve odadan çıktı.Merdivenleri ardından antreyi geçerek mutfağa vardı.Yavaşça çıktı bahçeye ve yine aynı yavaşlıkla oturttu Mila'yı sandalyeye.Kızıyla yaptığı kahvaltı Merve'nin moralini yerine getirmişti.
"Hadi annecim koş üstünü değiştir geç kalacaksın yoksa"
Mila sandalyeden atladı,annesinin yanağına ufak bir öpücük kondurdu ve koşarak içeri girdi.Merve'de masayı toplamaya başladı. başladı.Merve masayı toplamayı tamamiyle bitirmişti ki kendisine koşan Mila'yı gördü.
"Ben hazırım anne hadi gidelim."
Pembelere bezenmiş kızına bakıp gülümsedi
"Tamam prensesim hadi çıkalım"
Kısa bir yolculuğun ardından Mila'nın okuluna ayak bastılar.Merve kızını içeri yolladıktan sonra Sarmaşık kadınlarının kendisine bakıp konuştuklarını gördü ve sinirini içine gömüp yaklaştı onlara.
"Derya hayırdır tatlım işi gücü bıraktın benim dedikodumu mu yapıyorsun?"
Sarmaşığın kraliçesiydi o krala ihtiyaç duymayan bir kraliçe.Koyveremezdi kendini.
"Serhan eve uğramıyormuş Merve, öyle diyolar."
Derinlere gömdüğü sinirleri su yüzüne çıkıyordu yavaş yavaş.
"Ha yani siz bütün Sarmaşık ahalisi olarak işlerinizi bitirdikten sonra benim evi izliyorsunuz."
Sakin kalmak onun için oldukça zordu.
"Yok yani öyle değil de..."
Daha fazla dinleyemedi Merve
"Ay tamam tamam yeter daha fazla konuşma bundan sonra herkes kendi eviyle ilgilensin.Ha bu arada madem kocanı aldatıyorsun bari gizli saklı yap...Hadi see you."
Sarmaşık kadınları bıyık altında Derya'ı ayıplarken Merve çizdirmediği imajı yüzünden rahattı.Birkaç saat oyalandı Merve ardından Serhan'ın ofisine gitmek için evden çıktı.Serhan yine çalışıyordu ama bu sefer Merve'nin umurunda değildi.Hışımla daldı odaya.
"Konuşmamız lazım Serhan."
Serhan olayın aniliğiyle şaşırmış olsa da hafifçe kaşlarını çatarak kabul etti konuşmayı.
"Anlat bakalım ne istiyorsun."
Az çok ne istediğini tahmin edebiliyordu Merve'nin.Merveydi bu.Klasik"akşam eve gel","Mila seni özledi"cümlelerini sıralar ardından çeker giderdi.
"Boşanalım."
Serhan'ın beklemediği tek şeyi söylemişti Merve.Konuşmak için ağzını araladı Serhan ama sözü kesildi.
"Boşuna konuşma Serhan zaten konuşulacak pek bişey yok.Mila bende kalacak başka da bişey istemiyorum."
Serhan aralı ağzıyla öylece bakıyordu Merve'ye.
"Ben sana boşanma celbini yollarım."
Son sözünü etti Merve ve saçını savurarak çıktı odadan.
Mila arabada;okulda neler yaptığını anlatırken annesi o sırada bundan sonraki hayatını düşünüyordu.Kerim olmasaydı herşey daha kolay olabilirdi.Ama Kerim buradaydı ve Merve bu gerçekle nasıl baş edeceğini bilmiyordu.Ayağa kalması gerekiyordu ve o bunu yapabileceğinden emin değildi...Selam millet bu fanfic işlerinde yeniyim saçma salak şeyler yaparsam kusuruma bakmayın. Meriç MerKer'e halvet yazana kadar rahat edemeyeceğim. Ha bu arada Sultancıyım haberiniz ola (Son bişi daha Aslı bebeğim seni çok özledim bi an önce iyileş💕)