Öylece oturmuş omuzunda uyuyakalan Merve'yi izliyordu Kerim.
Sesi kısılana,yaşlar gözünde kuruyana kadar ağlamıştı Merve.Kızının ondan alınma düşüncesi bile paramparça etmişti onu.Kendi gözlerindeki yaşları sildi Kerim.Duyduğu kilit sesiyle yavaşça ayaklandı.Omuzunda uyuyan Merve'yi uyandırmaktan çekinerek koltuğa uzanmasını sağladı.Merve'yi uyandırmamak için sessiz adımlarla kapıya yürüdü.Yüzünde şapşal bir sırıtmayla kapıyı açmaya çalışan Derin'e baktı.
"Abilerin en y-"
Bağırarak konuşan Derin'in ağzını kapattı eliyle.
"Bağırıp durma Derin.Merve içerde,uyuyor."
Kerim'in fısıldadığı sözler Derin'i garip bir merak yumağına sürüklemişti.Kaşlarını kaldırarak sordu.
"Merve niye burda uyudu ki?"
Kerim sırtınının üstünden Merve'ye bakarak konuştu.
"Serhan velayet davası açmış.Yani ortada zina var alamaz tabi velayeti ama...Merve çok kötü oldu."
Derin sinir hücrelerinin gerildiğini,gözyaşlarının gözlerine hücum ettiğini hissedebiliyordu.
"Avukatı var mıymış?"
Kerim tek kaşını kaldırdı.
" Yok.Öğrenir öğrenmez buraya gelmiş."
Derin olduğu yerde dikleşti.
"Tamam o zaman.Ben avukatı olurum."
Kerim duyduklarından emin olamadı.
"Derin sen yıllardır dava almıyorsun.Emin misin?"
Derin buruk bir gülümsemeyle baktı Kerim'e.
"Eminim Kerim.Son bir kez Merve için o cübbenin içine girebilirim."
İki kardeş sımsıkı sarıldı birbirine.Onlar her daim birbirini tamamlamış iki kardeşti.Belki hayatlarının her anında beraber değillerdi ama hep birbirlerini hissetmişlerdi.Birinin canı acısa öbürü hissetmişti her daim.Yine birbirlerinin acısını hissediyorlardı.Ama bu sefer birbirlerinin merhemi olmaya and içmişlerdi.Kerim'den ayrıldıktan sonra odasına yöneldi Derin.Kerim ise yeniden Merve'nin yanına döndü.
Karşıdan hızla gelen araba Mila'ya çarpmak üzereydi. Avazı çıktığı kadar bağırıyordu Merve.Sesi çıkmıyordu.Mila ölüme atıyordu adımlarını.Arabaya doğru yürüyordu.Koşmaya çalıştı Merve.Koşamadı.Olduğu yere mıhlanmıştı sanki.Son bir gayretle kıpırdamaya çalıştı ve kan ter içinde uyandı Merve.Başucundaki Kerim endişeli gözlerle onu izliyordu.
"Iyi misin Merve?"
Başını sallamakla yetindi.Konuşacak gücü bulamıyordu kendinde.Dizlerini karnına çekerek tortop oldu koltukta.Yanında oturan Kerim'in göğsüne yasladı başını.Kerim göğsünde yatan kadının vücudunu sımsıkı sardı.Titrediğini hissediyordu kadının.Koltuğun kenarında duran şalı alıp üstüne örttü.Merve üstüne örtülen şala sarıldı.
"Kerim"
"Hı?"
Çocuk gibi dudaklarını büzdü Merve
"Mila'yı alır mıyım sence?"
Derin bir nefes aldı Kerim.
"Alman için elimden geleni yaparım Merve."
Anladığını belli etmek için kafasını salladı Merve.
"Ama bu süreçte görüşmememiz lazım Kerim."
Sesi daha da incelmişti Merve'nin.Aldığı nefesler boğazında düğümlendi Kerim'in.
"Biliyorum."
Bir süre sessizce oturdular öyle.Ne diyeceğini bilmiyordu ikisi de.18 yıl önceki ayrılıktan daha çok acıtıyordu bu ayrılık.Daha kavuşamamışlardı bile.Kafasını kaldırarak Kerim'in gözlerinin içine baktı Merve.Daha doyamamışken ayrılmayacaktı sevdiği adamdan.Kerim'den uzaklaşarak dizlerinin üstüne oturdu koltukta.
"Sana yaşattığım her şey için özür dilerim.Seni bu kadar beklettiğim,hiçbir açıklama yapmadan bırakıp gittiğim için özür dilerim.Seni yeniden bırakmam gerekiyor ama bu sefer farklı.Sana söz veriyorum bu veda değil.Bu yeni bir başlangıç."
Kerim Merve'nin sözlerini anlayamıyordu.Soru sormak için ağzını açsa da Merve tarafından engellendi.
"Bitirmeme izin ver Kerim.Lütfen hiç soru sorma.Biliyorum birçok şey net değil ve şuan söylediğim şeyleri anlamlandıramıyorsun.Sadece şunu bil seni seviyorum."
Kerim'e yaklaştı Merve.Gözlerinin içine bakıyordu.Kerim için saatler süren birkaç saniyenin ardından aralarında bir nefes kadar uzaklık kalmıştı.Konuşsalar dudakları birbirine değecekti.Konuşmalarına gerek kalmadı.Merve arayı kapattı ve yıllardır her hücresiyle beklediği adamın dudaklarına masum bir öpücük kondurdu.Bir çocuğun annesini öpmesi kadar masumdu bu öpücük.Ya da yıllardır birbirini görmeyen iki sevgilinin sarılması kadar.Bir kadının bir adama hissettiği aşk kadar masumdu bu öpücük...Selamlar canımın ciğerleri.Kısacık bir geçiş bölümüyle karşınızdayım.Yeni bölüm ne zaman gelir hiç bilmiyorum.Önümüzdeki hafta sınavlarım başlıyor ve yazabileceğimi sanmıyorum.Ha bu arada final berbattı.Sadece bebeklerim için katlandım. (Oyacım ne aq?!?)