Kłamstwo czyli nieprawda powiedziana przez nas celowo.
Jest naturalną częścią każdego z nas.
Wszyscy zawsze kłamali i kłamać będą, ponieważ każdy dba o siebie.
Dzięki kłamstwu możemy ukryć swoje wady i wyolbrzymić zalety.
Osiągać zyski, tworzyć tajemnicę.Kłamstwo służy też naszemu bezpieczeństwu, bo przecież nie powiemy osobie, która może nas ukarać najgorszej o nas prawdy.
Prawda boli i często nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy, dlatego czasem kłamiemy w dobrym celu (i nie chodzi tu o ukrywanie wad - to jest dobre dla nas).
Dlatego w kolejnym rozdziale nauczymy się skutecznie rozpoznawać kiedy ludzie kłamią, a dzięki temu nauczymy się sami lepiej kłamać.
Bo przecież każdy kłamie więc warto robić to z klasą.
☆☆☆
Wprowadzenie do nauki rozpoznawania kłamstwa jak i całego poradnika mam już za sobą.
Chcę tutaj wytłumaczyć jak będzie działał i uczył, dlatego proszę wszystkich o przeczytanie tej informacji:
Rozdziały w tym poradniku będą pojawiały się na zmianę z tak zwaną “mini dedukcja”, co ma na celu po prostu nauczenia czytelników czegoś więce… niestety wiem że znajdą się takie gagatki które będą próbować przeczytać całość na raz… te osoby będą potrzebowały właśnie luzu między rozdziałami.
Ale jedna z zasad, raczej prośba - czytajcie jeden rozdział dziennie. Nie wiem jak wy ale moim zdaniem tak jest łatwiej.
Dwa. Pod każdym rozdziałem będzie pojawiała się zagadka aby poćwiczyć wasze mózgi.
I żeby nikogo mi tu nie kusiło aby podawać odpowiedzi w komentarzach.
Ma ich tam nie być. Odpowiedź na zagadkę pojawi się drugiego dnia po jej publikacji na moim profilu a potem trzeciego pod rozdziałem “mini dedukcji”.
Możliwe że niektóre będziecie znać bo będę brała zagadki z internetu, ale skąd byście jej nie znali w komentarzach ma nie być odpowiedzi nawet tych złych.
Wszytkie będą usuwane.Możecie podawać odpowiedzi, dzielić się tym do czego sami doszliście w rozdziale z rozwiązaniem zagadki.
Skoro wszystko jest już jasne
Do następnego
~MagnoMus
CZYTASZ
Mango Dedukcja
Non-FictionPoradnik o dedukcji Czy właśnie skończyłeś czytać Sherlocka Holmsa, lub inne zgaduję że ciekawe opowiadanie detektywistyczne? Myślę że każdy z nas może nauczyć się takich super umiejętności i zadziwić przyjaciół, czy ciotke która przyjeżdża raz na...