Jak rozpoznać czy ktoś jest homo?

272 23 4
                                    

Dzisiaj przyjrzymy się osobą homoseksualnym. Mimo tego że powinni być czymś normalnym, ciągle to na nich zwrócona jest uwaga innych.

Postaramy się przejrzeć im z bliska aby dowiedzieć się w czym są inni, wyjątkowi.

Jak rozpoznać czy ktoś jest homo?

Uważam, że rozsądne jest obserwowanie czyichś zachowań, aby powiedzieć, czy jest gejem, czy nie, ale nie można osądzić, czy dana osoba jest homoseksualna tylko po wyglądzie.

Kilka faktów do uwagi:

Możesz poznać homoseksualistę tylko wtedy, gdy powie ci, że nim jest, nie są zwykle znani z konkretnego fizycznego znaku (czyli nie mają skrzydeł ani nic w tym rodzaju, bo są ludźmi).

Jednak, aby uchronić się przed nieprzewidzianymi niebezpieczeństwami i dyskryminacją, ludzie decydują się nie otwierać swojego stylu życia w homoseksualności.

Aby dowiedź się więcej warto sprawdzić ich mimikę twarzy, ton głosu, języki ciała, postawy ciała, gesty.

Wtedy kiedy rozmawiają o mężczyznach lub kobietach, staraj się zwracać uwagę na to, co mają do powiedzenia na ich temat, zwłaszcza gdy mówimy o ich przeciwnej płci.

Wsłuchaj się w niektóre emocje, takie jak nieśmiałość, niepokój. A także zadaj sobie kilka pytań typu: czy lubią randki? Jak często spotykają się ze znajomymi z przeciwnej płci?

Spróbuj zapytać. Zapytaj ich lub ich przyjaciół.

Nie zapominaj, że tylko oni znają odpowiedź, czy są homo, czy nie, więc nie wyciągaj wniosków, dopóki nie jesteś pewien.

Zazwyczaj denerwuje się, gdy rozmawiasz o gejach. Ponieważ to właśnie robi, najczęściej nie chce o tym rozmawiać, aby uniknąć wzbudzania podejrzeń.

Jest niezwykle wrażliwy, kiedy jest z facetem.

Zawsze możesz trzymać się swoich instynktów, mam na myśli to, co ci serce mówi o kimś. Ponieważ większość razy cię nie zawiodą. Zawsze jednak pamiętaj, aby nie oceniać bez konkretnych dowodów.

Zagadka:

Na stole jest 5 ciastek i siedzi przy nim 5 osób.

Każda wzięła jedno ciastko a mimo to na talerzu wciąż pozostało jedno z nich. Jak to możliwe?

Żadna osoba nie wzięła i nie odłożyła następnie ciastka.

Do następnego

~MangoMus

Mango DedukcjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz