Kłamstwo cz.2

438 37 13
                                    


Skoro już wiemy jak rozpoznać kłamstwo, to oczywiście teraz możemy z łatwością nauczyć się jak dobrze kłamać.

No bo… bądźmy szczerzy to jedna z najbardziej przydatnych i porządnych umiejętności.

Cenię sobie ludzi którzy są prawdomówni ale każdemu przyda się znać podstawy sztuki kłamstw, gdyby naprawdę potrzebował ich użyć.

1. Mówić prawdę (najlepszy sposób to po prostu nie kłamać. Im więcej prawdy w naszych wypowiedziach tym trudniej znaleźć kłamstwo… dlatego kłamstwo zostawmy sobie na kryzysowe sytuacje)

2. Mówić naturalnie, nie zmieniaj tonu głosu

3. Uzupełniać opowiadanie gestami - tylko proszę was niech to nie będą tiki nerwowe. Ładne, spokojne, naturalne gesty pokazujemy wszystko tak jakbyśmy tłumaczyli komuś jak trafić na dworzec.

4.Mówić z emocjami adekwatnymi do sytuacji opowiadanej (czasem warto puścić łezkę z oka)

5. Nie opowiadać zbyt dużo szczegółów

6.Zaplanować kłamstwo - tym dokładniej je zaplanujesz tym łatwiej będzie ci kłamać

7. Mówić zdecydowanie, nie cofać wypowiedzi

8. Nie kłamać w ważnych sprawach (również ważna zasada bo możemy ponieść poważne konsekwencje)

9. Wierzyć we własne kłamstwa - to może wydaje się głupie ale jest bardzo przydatne. Łatwiej będzie wczuć się w rolę.

To dzięki kłamstwom nasze życie nie jest nudne i pełno w nim tajemnic do odkrycia, ale nie kłamcie za często...

Owocnego rozpoznawania kłamstw (i ich rzucania)

Tylko proszę… mnie nie kłamcie.

Zagadka:

Mamy dwie identyczne liny. Każda z nich spala się jedną godzinę. Do dyspozycji mamy tylko zapalniczka a lin nie możemy giąć, mierzyć ani ciąć.

Jak za ich pomocą zmierzysz półtorej godziny?

Powodzenia
Do następnego

~MangoMus


Mango DedukcjaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz