Daha önce hiç karakter analizli bölüm yapmamıştım ama bu ilk olsun, belki devamı da gelir.Bildiğiniz üzere Brian Banner, Bruce'un babası.
Tony/Howard, Quill/Ego, Loki/Odin, Gamora/Thanos ile ilgili bu zamana kadar çok şey konuştuk. Brian Banner ise bana göre bir karakterin başına gelmiş en kötü baba olabilir.
Eğer karakter hakkında çok fazla bilginiz yoksa, eminimki bölüm bittiğinde bana hak vereceksiniz.
Brian Banner, üniversite yıllarında hayatının aşkı Rebbecca ile tanıştı. Fizik konusunda doktora yaptı ve devlet için nükleer enerji projelerinde gizli bir şekilde çalıştı. İşinin verdiği stres onu bir alkolik olmaya iterken, gün geçtikçe paranoyaklaşıyordu.
Rebbecca ile bebekleri olduğunda, Brian hiçbir zaman Bruce'u oğlu olarak görmemişti.
Onun devlet için çalıştığı zamanlarda yaşanan bir patlamada mutasyona uğradığını düşünüyor ve onun canavar geni taşıdığını iddia ediyordu.
Bu yüzden yıllarca oğluna ve karısına şiddet uyguladı. Yıllar sonra Rebbecca küçük Bruce ile kaçmaya çalıştığında, Brian arabadaki valizleri gördü ve oğlunun gözü önünde karısını öldürdü.
Bruce'u gerçekleri kimseye söylememesi için tehdit etti ve eğer birine söylerse, onu cehenneme göndereceğini söyledi.
Yıllar sonra ise ölümü Bruce'un elinden, Rebbecca'nın mezarı önünde oldu. Bruce ile yaşadığı tartışmada kafasını mezar taşına çarparak can verdi. Bruce, kanıtları yok ederek bunun serseriler tarafından yapıldığını düşündüğünü polislere söyledi.
Ölümünden sonra, başka formlarda Bruce'un ve Hulk'ın karşısına çıksa da, bilinen sonu bu oldu.
Çizgi romanlardan da bir şeyler paylaşmak istiyorum;
" Onlara annenin nedensiz bir şekilde benden kaçtığını ve düştüğünü söyle. Eğer sana veya annene şiddet uyguladığımı söylersen, beni hapishaneye yollarlar."
"Peki sen nereye gidersin biliyor musun, Bruce? Eğer babana karşı gelirsen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöp Pandasının Notları 2
Não FicçãoMarvel filmleriyle ilgili incelemeler, replikler, çeviriler ve eğlenceli resimlerden oluşacak bir kitap. Kaldığımız yerden devam ediyoruz ♡