En azından 180'e kadar bu kitapla devam edeceğimi düşünmüştüm ama önceki kitapta burada bırakmışım. Sayılar konusunda ufak bir takıntım olduğu için, finale ben de hazırlıksız yakalandım...Bu iki kitabın amacı, Infinity War ile Endgame arasında olan vakti birlikte güzel bir şekilde geçirmekti. Öyle de oldu. Bu yüzden hepinize çok çok teşekkür ederim ❤
Bu kitap için son kez, Endgame ile ilgili diğer kişilerin yorumlarını çevirmek istedim. İyi okumalar 💕
Yazının tamamını (ingilizce haliyle) okumak için @tonidanvers adlı kullanıcının Tumblr hesabına göz atabilirsiniz.
Avengers: Endgame Bana Ne Öğretti?
▪︎ Eğer PTSD, anksiyete, depresyon ya da herhangi bir psikolojik probleminiz varsa; obez ve sarhoş biri haline geleceksiniz. Arkadaşlarınız için, aileniz için bir eğlence unsuru olacaksınız. Ya da huzur bulma yolunuz sadece ölüm olacak, bu şekilde dinlenebileceksiniz. (Thor/Tony)
▪︎ Eğer geçmişinizde hatalar yaptıysanız, kendinizi feda ederek ölene kadar asla tam olarak affedilmeyeceksiniz ve yeterli olmayacaksınız. (Tony/Natasha)
▪︎ Bencil sıfatını aldıysanız, asla ikinci bir şansınız olamayacak ve sonunda mutlu olamayacaksınız. (Tony)
▪︎ İyi bir kadın savaşçı olabilmek için bile bir erkeğe benzemeniz gerekiyor. (Carol)
▪︎ Eğer sevdiğiniz birini iyi bir şey yaparken kaybettiyseniz, acınızı gizlemek ve minnettar olmak zorundasınız. (Peter/ Rhodey/ Happy/ Pepper/ Morgan)
▪︎ Ne kadar bağımsız, güçlü bir kadın olduğunuz önemli değil. Hikâyeniz güçlü bir erkek yanınızda olmadığı sürece tamamlanmayacak. (Peggy)
▪︎ Eğer sevdiğiniz birini kaybederseniz, ne yaparsanız yapın ilerleyemeyeceksiniz ve o olmadığı sürece mutlu olamayacaksınız. Denemenizin ne anlamı var? (Steve)
▪︎ Gidip insanları öldürmeye başlayabilirsiniz. Onlar kötü insanlar olduğu sürece ve sizin bir aileniz olduğu sürece sıkıntı olmayacak. (Clint)
▪︎ Eğer 'hasarlı' olarak tanımlandıysanız, mutlu bir sonunuz olmayacak ve kendinizi kanıtlamak için ikinci şansı elde edemeyeceksiniz. (Bucky)
▪︎ Mutlu olmak için yapabileceğiniz tek şey evlenmek ve çocuk sahibi olmak. (Tony/Steve)
▪︎ Mükemmel olmanızın tek yolu aynı anda hem zeki hem de çok güçlü olmanız. (Bruce)
▪︎ Bir kadın ancak erkek sorumluluklarını istemediği zaman güçlenebilir. (Valkyrie)
▪︎ Eğer geçmişinizde aile içi şiddet gördüyseniz bu asla ne yaparsanız yapın peşinizi bırakmayacak. (Nebula/ Gamora)
▪︎ İkinci şansını yaşadığını sanarken bu elinden alınacak çünkü bunu hak etmiyorsun. (Natasha/ Gamora/ Tony/ Loki)
▪︎ Ancak ölmeye hazırsan affedilebilir ve unutulmaz olursun. (Tony)
▪︎ Arkadaşlarını yalnız bırakmanın bir önemi yok. (yardımına ihtiyaçları olabilme ihtimalinin de) Önemli olan senin mutluluğu bulman. (Steve)
▪︎ Kendi mutlu sonunu aldığın sürece, birinin hayattaki yerine geçebilirsin. (Steve)
▪︎ Eğer kiloluysan ya da depresyondaysan sadece bir komedi unsurusundur. (Thor)
▪︎ Önemli olabilmek için başka birisinin ismini almalısın. Kendin olman yeterli değil. (Sam)
▪︎ Eğer birisi ölürse, onun mutlu yıllar geçirdiğini düşünerek minnettar olmalısın. (Tony)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöp Pandasının Notları 2
Non-FictionMarvel filmleriyle ilgili incelemeler, replikler, çeviriler ve eğlenceli resimlerden oluşacak bir kitap. Kaldığımız yerden devam ediyoruz ♡