Bazı kişiler fragmanı izleyebilmiş. Onlarda fragman da ne olduğunu anlatmışlar.
Çevirip kısaca özetledim ama ben fragmanı izleyip görmek istiyorum diyenler için spoiler uyarısı vereyim. Tabi gerçek olmama ihtimali de var.
Fragman Happy, May ve Peter ile başlıyor. Happy May ile flört etmeye çalışıyormuş falan.
Yeni bir ship görüyorum ufuklarda cnkfkdjfjfkkd
Sonra Peter, Mj ve Ned birlikte Avrupa gezisine gidiyorlar okulla. Peter'ın amacı bir ara vermek. O yüzden kostümünü de yanına almıyor.
İtalya'da Mj ve Peter arasında romantik sahneler görecekmişiz. Sahne atlamasıyla birlikte Peter odasındayken biri onu sakinleştirici ile vuruyor. Bu kişi gaspçı Fury. Peter ile onun resimlerini görmüştük hatırlarsanız. Ama o zaman Peter'ın kostümü vardı bu kısmı anlayamadım. Belki de yeni bir kostüm falandır. Nick Peter'ı bir göreve çağırıyor.
Bana en ilginç gelen tarafı, söylentiye göre fragman sonunda Mysterio ile Peter birlikte İtalya'da Hydro-Man'e karşı savaşıyormuş.
Bu ya Mysterio'nun gösterdiği bir ilüzyon, ya da Marvel Jake Gylenhaal'ın kötü adam olmak için fazla sempatik olduğuna karar verdi fnfmfmkckfndkc
Neyse kısaca bu yani. Doğru da olabilir bence sonuçta End Game gibi sır gibi saklanan bir film değil. Happy ile May'i çok yakıştırdım fjfkkdnfjf
Eğer fragman böyle olursa End Game'e dair bir ipucu çıkaramayız. Zaten amaçları bu yani de, Happy birine yürüyecek kadar mutluysa ya söylendiği gibi zaman geriye alındığında falan kalanlar bir şey hatırlamayacak, ya da Tony iyi bir durumda.
Sırf bu sonucu çıkarmak için yazmadım bütün bunları tabi ki, onu da nereden çıkardınız?
**
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöp Pandasının Notları 2
No FicciónMarvel filmleriyle ilgili incelemeler, replikler, çeviriler ve eğlenceli resimlerden oluşacak bir kitap. Kaldığımız yerden devam ediyoruz ♡