4.

171 16 0
                                    

Mindenki beballagott az osztályába, majd kezdődött a tanítás. Mivel az első napon még csak osztály főnöki van első három órában aztán mehettünk haza, ezért előkaptam ismét a rajzfüzetem, majd elkezdtem lerajzolni a fiút az álmomból. Az ég kezdett beborulni és az idő hűlt. Esni fog.

De jó, nem hoztam esernyőr...

Néha felnéztem a füzetről és a tanulókat kezdtem nézni meg a tantermet. Elég régies a terem. Zöld fa tábla, a falak fehérek ami tele van firkálva khm... férfi nemiszervekkel.. tipik iskola. A padló sötét barna parketta, ami recseg. Ejjj... ennél rosszabb már nem is lehetne.

- Elnézést a késésért! - Toppant be az ajtón egy magas, srác. Fekete kapucni volt a fején ezért nem láttam az arcát. A hangja mély, rekedtes.
- Kim! Legközelebb állítson be ébresztőt. Foglaljon helyet. - Tette kereszte karjait a tanár. Se szó se beszéd elindult leghátra a fiú akinek az arcán van egy maszk ezért még mindig nem látom az illetőt. Három sor pad van az osztályba és ő a középső sor utolsó padjába ült, majd előkapta a telefonját és nyomkodni kezdte. Na, szerintem ő lesz a suli rossz fiúja akiért a csajok élnek-halnak.
- Kérem tegye el a mobilt és figyeljen ide. Ez magára is vonatkozik, Jeon. Tegye el a füzetet. - Bólintottam majd elraktam a padba az említett tárgyat. A "Kim" nevezetű srác szart a tanárra és tovább telefonozott. Lemondóan sóhajtott egyet majd tovább magyarázott. Elkezdtem vizsgálni az későt.
- Taehyung, ha már a telefont nem teszi el, akkor a kapucnit és a maszkot vegye le. - Idegeskedett a tanár. Ekkora egy papucsot...
Rá sem nézve a tanárra lekapta magáról. (*SHOOK*)
Szerencsére így már láttam az arcát. Olyan ismerős. Taehyung... és a neve is gyönyörű. Az arcvonásai tökéletesek...
A gondolkodás közben bealudtam.

- Kim Taehyung. - Nyújtotta oda a kezét egy ismeretlen. Az arcát nem láttan tisztán, de a hangjából kivehető, hogy sír.
- M..Mi a baj? - Fogtam rá kezére, de ekkor egy csípős fájdalmat éreztem meg hátamon, s felébredtem.

- KIM TAEHYUNG!!!! - Kiáltottam fel.
Természetesen mindenki rajtam röhögött. A tanár mögöttem állt egy fa vonalzóval. Ez most komolyan rám baszott egyet azzal a szarral?! Taehyung kérdőn nézett rám, s várta, hogy mondjak valamit, de mielőtt meg tudtam volna szólalni, a tanár kizavart.

- Kifelé! - Mutatott az ajtó felé. Engedelmesen tettem amit kért, s kifáradtam a teremből.



Féltékenység [Vkook ff.]Where stories live. Discover now