6.

154 16 1
                                    

Az utolsó óra hamar eltelt. Taehyung egész végig engem nézett. Óra után mindenki ment haza. Kifele menet össze futottam Hoseokkal és együtt mentünk Soráért.
- Hova megyünk? - Kérdezte Sora izgatottan.
- Te haza mi meg kávézni - Röhögött Hoseok.
- De naa! Én is akarok menni! - Nyafogott a lány.
- Naaa Hoseoook~ én iiis!! - Popiskedett a bátyja.
- Olyan hülye vagy - Ütött bele a karjába, s elindult (gondolom) haza.
Én majdnem bepisiltem a röhögéstől amit Jung is észrevett.
- Jeon, chill. - Nevetett ő is.
Mikor már kinevettün az életünket, elindultunk a kávézóba.
- Na és... új vagy? - Kérdezte Hobbi a kávéját szürcsölve.
- Igen. - Válaszoltam szűk szavún majd én is ittam egy kortyot.
- Mesélj magadról egy kicsit - Vette elő a telefonját, s hívni kezdett valakit. Na, akkor majd utána mondom.

- Sziaa! Nem jössz a kávézóba? Mutatok valakit. Aha......aha.....oké... jó, akkor várunk. Szia - tette le a mobilt.
- Kit hívtál? - Kérzedtem kíváncsian.
- Majd meglátod. Na! Mesélj! - Kezdett el vigyorogni a semmin.
- Hát... Nem rég költöztünk ide a szeretett kis falucskámból.... blah blah blah.. - Meséltem neki is az alap dolgokat.
- Szóval meleg vagy. - Kavargatta a kihült koffein bombát.
- Igen, remélem nem vagy homofób. - Nyeltem egy picit.
- Dehogy vagyok az! Én sem vagyok heteró csak nem merem felvállalni. - Sóhajtott egy nagyot.
- Értem.. és tetszik valaki? - Kezdtem el piszkálni az üres csészét.
- Igen. Min Yoongi a neve és aaahhh~ olyan aranyos és jóképű és ksosnxpslspsm - Adott ki egy fura hangot.
- Jung Hoseokot elvesztettük. Eltűnt a rózsaszín kötben. - Kezdtem el hangosan hahotázni.
- Na és neked? Van valakid? - Tért vissza a valóságba.
- Igen van. Park Jimin a neve és egy törpe, de imádom. - Húzódott mosoly az arcomra.
- Yoongi is törpe
- Na ebben egyezik az ízlésünk - Kuncogtam.
Mivel Hoseok telefonja megcsörrent ezért én is előkaptam a mobilom és az én kis törpémről kezdtem nézegetni a fotókat. Hiányzik...

Féltékenység [Vkook ff.]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant