Taehyung gittiğiden beri 2 saat geçti.Aşağı inmiyordum . Kimsede yukarı gelmiyordu. Kapı kapalıydı. Ayağa kalktım , ama halıya takılıp düştüm.
Sehpanın üzerindeki vazoyuda düşürmüşüm. Bacagım ve elim de kesikler oldu.Taehyung ve arkadaşları hızla içeri girince geriledim.
Taehyung yanıma gelip eğildi
Th: min hee sen iyimisin?
Cevap vermedim.
Th: sana diyorum cevap ver min hee!
Bana ne cüretle bağırırdı
Namjoon: hey bağırma
Min hee canım sen iyimisin?Hoseok: sen taehyung a bakma
Jin: dizin kanıyor min hee !
Jimin: elleride kanıyor!
Gözleri yine değişti . Hepsi bana aç köpek gibi bakıyordu.
Jungkook köşede duran çerçeveyi boy aynasına fırlatıp çıktı.
Jimin başını iki eli arasına alıp sıkarak odadan çıktı.
Namjoon hoseokla beraber hızla dışarı çıktı.Taehyung kendini kasmış yarama bakmamaya çalışıyordu.
Min hee: t-taehyung
Th: hm!
Ne demeliydim. Ona korktuğumu söyleyeyim
Min hee: b-en korkuyorum
Th: neyden?
Min hee: s-sizden
Th: huh!! Neden?
Min hee: çünkü bana bağırıyorsunuz ve ben sadece sizi 2 gündür tanıyorum
Th: korkmana gerek yok
Gözleri hala kırmızı . Onlardan kaçmak için anlamamış gibi yapmalıyım .
Min hee: taehyung gözlerin çok güzel
Th: ne!
Aynaya baktı ve duraksadı.
Min hee: yeşil gözlü insanlar benim için ayrıdır .
Bana şaşkınca bakıyordu.
Th: şey teşekkür ederim .
Odadan çıktı. Ardından bana pansuman yapmam için bir kutu verdi ve gitti.
~taehyung un ağzından~
Onu ilk gördüğümde çok hoşuma gitmişti. Tatlı birisi .
Bizim okulda okuyacakmış . Bakalım bu yıl nasıl geçecek.
Vampir olmak çok zor cidden.
Hala kurallarını bilmiyoruz . Kendimizi nasıl saklamalıyız.Min hee ile beraberken bize dikkatlice baktığının farkındayım. Diğerleride farkında bu yüzden onunla fazla zaman geçirmemeliyiz.
Onu arbadan kurtarıp kucağımda eve kadar taşıdım. Yatağa bıraktım ama yakamı bırakmıyordu.
Yanına uzandım. Çok güzel birisi, yüzü özenle çizilmiş gibi . Yüzünü ezberlercesine izliyordum.
Uyandı. Çok tatlı görünüyor. Birden kendimi tutamadım ve ona yaklaşmaya başladım. Ah kendimi durduramıyorum.
Çığlık atınca geri çekildim. Ve hızla odadan çıktım. Bizden zaten şüpheleniyordu böyle yapınca artık anlamıştır.
Olanları diğerlerine anlattım. Ondan uzak durmalıyız. Aksi taktirde zarar görebilir.
Odasından sesler gelince hızla yukarı çıktık. Yaralanmış
Neden bu kadar sakarsın?Olamaz kan. Diğerleri aklını oynatmış gibi davranıyordu. Bende ona pansuman kutusunu verip çıktım.
Bana yeşil gözlü olduğumu söylediğinde ağzım o şeklini almıştı bile. Ohh sanırım renk körü.Aşağıya indiğimde sona kalan tüm sahte kan kutularını bitirmişlerdi.
İyi banada saklamışlar en azından .Onlara olanları anlattığımda rahatlamışlardı. Şimdi geriye kalan garip tavırlarımızı düzeltmek.
Yukarı çıktığımda camın kenarında oturmuş dışarıyı seyrediyordu.
Yanına gidip omzuna dokundum.geriledi. sonradında bana gülüp, gamzelerini ortaya çıkardı.
İki yanağında birden . Namjoon hyung kinden daha çukur gamzeleri vardı.
Yemeğe inmesini söyledim.
Ardından birlikte aşağı indik.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Vampir olmak istiyorum"KTH
Fanfiction"Sadece vampir olmak istiyorum" "O zaman benimle gel güzellik"