pytanko

2.3K 58 41
                                    

CHCIELIBYŚCIE COŚ TAKIEGO KIEDYŚ PRZECZYTAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W POSTACI ROZDZIAŁÓW OPISOWYCH?

"- Możemy porozmawiać? - pyta kiedy planuję wyjść z pomieszczenia.
- O czym?
- O nas - próbuje zmniejszyć dzielący nas dystans.
- Nie ma żadnych nas, Isaac - odpowiadam - Spotykam się z kimś, a ty i ja to przeszłość."

"- Można tak powiedzieć - szepczę i bliżej się do niego przysuwam - Chciałam życzyć Ci wszystkiego.. - przerywam, ponieważ widzę idącego w moim kierunku Isaac'a.
Kurwa. Przeklinam w myślach i zaczynam obmyślać drogę ucieczki, kiedy Griffin dotyka mojej dłoni.
- Chciałaś coś powiedzieć - mówi, a ja oddzielona od szatyna dwiema osobami, robię to co pierwsze przychodzi mi na myśl.
Pochylam się do przodu i łapiąc Noah za kark, przyciągam go do siebie aby złączyć nasze usta w pocałunku. Zamykam oczy i powoli kieruję się dłońmi do jego włosów, kiedy czuję jak moja czynność zostaje odwzajemniona. Choć trwamy tak dopóki nie braknie mi powietrza, potem nie jest wcale lepiej."

"- Czy ty rozumiesz co mi proponujesz?
Przewracam oczami na jego pytanie i staram się zabrzmieć przekonująco.
- Z tego co wiem, uwielbiasz grać w gry i robić za najbardziej rozrywanego chłopaka w szkole - prycham, a on przygląda mi się dłużej niż powinien.
- Ale to nie ma nic wspólnego z bawieniem się w udawanego chłopaka - warczy, a ja kolejny już raz wciągam duży haust powietrza.
- Po prostu potrzebuję twojej pomocy w pozbyciu się czyjejś uwagi - wzdycham - To może też przynieść korzyści dla ciebie.
- Dla mnie? Niby jakie? - teraz to on prycha.
- Możesz w końcu udowodnić Harper, że nie jesteś jej małą suką."

the girl 2 | styles, malik ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz