Nu ma putut dormi toata noaptea. Am stat numai cu gandul la ea <3...Ochii aceea...parul acela...zambetul ei luminat in fiecare zi de razele aurii ale soarelui.
Ma scol din pat si ma uit la ceas era 5 dimineata. In momentul acela imi suna iPhonul. Numarul care il afisa imi parea foarte cunoscut, dar nu am putut raspunde deoarece mama mea se trezise si imi punea intrebari:
- Andy, de ce iti suna telefonul la ora asta ? ( zise ea curioasa)
Ma fac ca nu raspund sperand sa creada ca am adormit.
Deschid telefonul, intru in baie sa nu ma auda mama si incep a vorbi la telefon doua ore in sir.
Se facuse sapte dimineata,iar mama si cu Robert plecasera la servici.
Eu cu melina arajasem di nou o intalnire la un local numit "Asa-i Dragostea". Ne asezam frumos la masa si incepem a vorbi depre ziua de ieri si ce am mai putea face azi.
Dintr-o data ne trezim cu un chelner langa noi care vroia sa ne ia comanda. Am comandat,am mancat, iar apoi am mers din nou in Oraselul Copiilor.
Acolo se construiau niste stropitori. Am fost curiosi sa vedem cum este acolo, dar pe indicator scria NU INTRATI...POT FI DEFECTE !
Dar totusi cine tine cont de ce scrie pe indicator, asa ca am intrat. Eu cu Melina am inceput sa sarim peste stropitoti cand una sa aprins si ne-am udat pana la chiloti.
Ne-am plimbat prin parc ca doi pinguini uzi fleasca pana ne-am uscat.
Intr-un final am decis sa mergem acasa la mine.
Acolo ne-am jucat jocuri video, am mancat tako si cipsuri (Chio),iar apoi ne-am asezat la telrvizorul meu cu plasma LG. Ne-am sarutat de miliarde de ori, iar apoi ea a decis sa se duca acasa si mi-a zis ca ne intalnim maine ! :* <3
Daca vreti sa continui...dati multe voturi si fac episodul 4! :))