Episodul 8: Frica

74 4 0
                                    

    continuare...

     Deci cum am zis eram pe coridor scolii impreuna cu Melina...Melina ma lipeste se apropie de mine si imi sopteste:

     -Te iubesc idiotule,chear daca m-ai pus in detentie! (spuse ea cu un zambet foarte dracesc de data asta).

      Apoi simt doua maini fierbinti care se lipesc de gatul meu. Ea ma trage spre ea si ma saruta. Acela a fost un sarut pasional...bine lasa sa nu dau prea multe detalii.

     In acel timp camerele filmau si filmau. Directoarea era cu ochii pe ecranele mari si imense ale scolii sa vada cine mai este pe coridoarele scolii.

     Direcroarea isi legana ochelarii si m-a vazut pe mine(fosta vedeta PS inca mi se mai vand albumele) si pe Melina. Toate alarmele scolii au inceput sa sune.

      Eu stiam despre ce este vorba cand suna o alarma...Doar un singur lucru inseamna ca doi elevi se sarutau...

       Directoarea alera pe scari pierzandu-si un pantof si un ciorap. In acea zi ea purta platforme de ze ce metri albe, ciorapi negrii , si o fusta foarte scurata...a facut o mare greseala cand s-a aplecat in fata tuturor elevilor si totusi are doar 80 de ani...Nu-i asa ca este ciudat (:..

     Ok, sa revenim la subiec deci directoarea alera pe scari, iar eu cu melina am fugit de la scoala de frica de a nu ne prinde. Fiind penultima zi de sfarsit de clasa a9-a am profitat de timp...cre ca stiu la ce sa ganditi...dar ok nu este asta...vedeti voi...hai sa nu ne abatem de la subiect.

     Deci unde ramasesem a da fugisem de la scoala si ajunsesem intr-un cartier parasit. Melinei i sa facut frica si mi-a zis sa o imbratisez si sa o strand ca sa se simta insigurata(stiti voi cum sunt fetele). Am luat-o in brate si deodata aparu spargand usa...VA URMA

     AOLEU AM FACU 8 EPISOADE INT-O ZI...DAR STATI CA ASATA NU E TOT...DACA MAI VRETI SA CONTINUI DATI APRECIERI SI CITITI-MI POVESTILE :*

O greseala.Where stories live. Discover now