Episodul 4: Vedeta

82 6 0
                                    

...Continuare

        Ma trezesc la 3 dimineata, cand aud soneria la casa. Cobor incet scarile si deschid usa. Ghiciti cine era: era Melina.

     - Buna!(spuse Melina cu o voce speriata)

          - Hey! (spin eu pe jumatate adormit)

        - Ce cauti aici ? (am intrebat ru curios)

        - Am venit sa te intreb, daca ai vrea sa devi vedeta ? (spusea ea entuziasmata)

         - Da!(spun eu foarte surprins)

          -Ar trebui de acum sa ne ducem la casa de discuri "Cat Music(spuse Melina...mandrindu-sa cu Feraryul ei)

         -Acuma?(intrebase eu foarte surprins)

         -Da,hai urca sus in masina! (spusea ea)

        -...

         -URCAAAAA!( tipa ea furioasa,facandu-se rosie la fata)

          -Dar sunt in pijama!(am spus eu rusinat)

           -Nu conteaza urca,odata fiinata lui Dumnezeu!(zise ea nervoasa ca intarziasem)

           -Ok...acum stai sa imi iau iPhonul...(spun eu cam traumatizat)

        Pornisem cu Feraryul rosu...care lucea in lumina lunii...

Ajunsesem la casa de discuri. Acolo ne asteptau niste coregrafi si noul meu meneger. Am facut coregrafia,am facut cantecul si am filmat clipul.

        Melina ma duse acasa. In uramatoarele doua ore clipul ajunsese la peste 700000000 de milioane de vizionari. Am ramas gura casca. Banii curgeau in mana mea cat ai pocni din degete.

          Pe la 8 dimineata primisem un telefon de la menegerul meu si imi spusese ca clipul meu are peste 10 bilioane de vizionari si ca trebuie sa imi dea peste 200000000 de milioane de lei.

         Ma intalnisem cu Melina care era curioasa cate vizionari aveam si cati bani am castigat. I-am spus si am fost de acord sa impart profitul cu ea.

         Imi luasem banii si am mers sa ma fac vedeta americana la Hollywood. Acolo mi-am facut o vila si am pronit cu avionul privat spre Miami. Acolo in Miami aveam un concer.

         In cele doua luni de vedeta am reusit sa lansez un album pe nume "I will give this 4 u".

       Aveam turnee in toata tara cand s-a ivit o problema. Mama avea nevoie de ajutor si de bani pentru as construi o casa.

        A fost o decizie foarte dificila de luat. Trebuia sa aleg in a fi vedeta in continuare ori sa ma duc in Romania sa o ajut pe mama mea.

          DACA VRETI SA CONTINUI TOTUL TINE  DE VOI (NU UITATI SA MA VOTATI,IAR DACA AM PESTE 5 CITITORI CONTINUI CU POVESTEA IN CONTINUARE ! (;  

O greseala.Where stories live. Discover now