continuare...
Deci cu am zis venise directoarea. Toti oameni ne intrerup in momentele cele mai romantice );.
Directoarea zise:
-Ce faceti voi doi aicea pe masa?(spuse directoarea curioasa)
-Aaa...(spun eu speriat), Melina are ceva in cap si incercam sa il dau jos(spusesem eu fara incredere in mine).
-Ok(spuse directoarea), hai mars de la restaurantul asta!(spuse directoarea cu nepasare).
Eu cu Melina ne luam de mana si pornim. La iesirea din restaurant Melina ii scoate limba doamnei directoare iar eu am aratat semnul _¡_. Ea sa uitat la noi, dar noi am plecat cu nepasare.
3 Luni mai tarziu !
Ma trezesc dimineata la ora 6 Am. Eram prea intuziasmat pentru a mai sta pe ganduri.(PS AM DORMIT IMBRACAT). Am fugit pe scri, nici nu am avut timp sa imi iau sarut-mana de la mama. Imi pornesc feraryul meu alb. Ajung la Melina. Ne mai sarutam putin si pornim in drum sore colegiu cu 350 Kh.
Ajunsesem la colegiu in Hollywood. La intrare era un advertisment care zicea : "Regula noua era ca daca vrem putem sta baiat cu fata in camera ". Doamna de la receptie ne-a
dat chea cu numarul 112.
Am intrat in camera. Eu cu Melina ne miram si in acelasi timp ne bucuram ca in camera noastra era doar un pat de doua persoane. Ne-am facut comozi, apoi ea a venit si s-a asezat peste mine. Ne-am sarutat si ne-am sarutat pana am auzit un ciocanit la usa. Melina se duse, deschise usa si ghiciti pe cine a vazut. Ea a vazut-o pe sora ei Thea.. :O :
-Ce cauti aici? (intreba ea deparca ea era doar un strain pentru ea).
- Am venit sa vad ce faci.(spuse ea zambind de parca ar pune paie pe foc).
- De unde stiai ca eram aici :-? (spuse ea de parca ar fi vrut sa o spanzure).
- Am aflat deoarece sunteti la toate posturile de televizor si pe prima pagina in reviste si ziare.(spuse ea zambind fals).
- Cum dreacu am aparut la televizor?(intreba ea injurand de mortii mamei ei)
- Sa auzit vestea ca esti impreuna cu o vedeta si ca te-ai mutat cu el.(zise ea plictisita).
-Aha, pai daca tot stai acolo intra sa te servim cu un pahar de coca-cola...si putina pizza(spun eu facandui ochi dulci Melinei).
Ea intra in care noastra, se facu comoda pe canapea, isi puse picioarele pe masa si daduse drumul la televizor. In acest timp eu ii aduceam paharul de coca-cola si felia de pizza pe care i-o promisesem.
Thea isi suna toata gasca ca sa vina la mine si la Melina sa facem petrecere. Noi toti eram in total vreo 50 de adolescenti. Eu cu Melina am incercat sa ne sarutam toata noaptea pana cand am jucat fantanica. Ne-am adunat cu toti in cerc si am...stiti voi cum se joaca. Sa va zic cu cinr am picat sa ne sarutam: Melina 1. Cu mine
2. Cu Robbin si 3. cu Alex
Eu: 1. Cu Melina
2. Cu Thea
3.Cu Alexandra.
Eu cu Melina am iesit putin pe hol sa mai tragem o gura de aer. Am coborat scarile, ne-am dus in curtea inferioara si ne-am asezat pe 2 sezlonguri. Am cuprins-o cu mana mea calda si in momentul acela am auzit doua sirene de politie. Ne-am ridicat de pe sezlonguri speriati. A venit politia in curtea inferioara si ne-a pus doua perechi de catuse.
Ei ne-au dus in masina lor si acolo...Va urma
SPER CA VA PLACE, DACA VRETI SA CONTINUI SA IMI SOUNETI PRIN COMENTARI.