Episodul 19 O zi foarte obisnuita.

32 4 0
                                    

Este dimineata. Ma dau jos din pat. Ma uit dupa Melina, dar nu era in camera. Atunci in mi-au lucrurile si mrrg in clasa de colegiu. Nici aici nu e Melina incepe ora. La umatatea orei intra Melina cu o fusta in carouri si foarte scurta ib cat i se vedea jumatate din fund. Dresuri albe. Cizme foarte lungi si cu o bustiera. Se mira toti copii. Aa am uitat sa mentionez mai avea si o acadea multicolora. Se aseaza ib banca. Isi scoate telefonul. Puine muzica la maxim. Isi intinde picoarele pe masa. Profa se uita la ea timp de cinci minute si nu zice nimic. Atunci Melina se face ca lesina in bratele lui Daniel. El o prinde si incep a face un french. Profa nici nu isi mai gasea telefonul. Cand era sa apeleze la doamna directoare s-a sunat de pauza. Melina se indreapta spre baia fetelor. O urmaresc. Ma uit prin crapatura de la usa sa vad daca e vreo fata in baie. Nu era. Deschid usa si intru. Cand am intrat in baie incui usa. O vad pe Melina lundu-si o camasa cu buricu gol si isi desface decolteul. Ma impinge si in spatele ei era bustiera ei agatata de calorifer. O iau si o indes in geanta. Ies din baia fetelor fara sa fiu observat si ma indrept spre clasa. Incepe ora de chimie. Melina nu era in clasa ca deobicei s-a transformat din pacate intr-o bad girl. La sfarsitul orei intra Melina inconjurata de 2 baieti. Un baiat o saruta, iar celalalt o strangea de buca. Biata doamna profesoara de chimie. Se terminase si scoala pe ziua de azi.Ma indrept spre Mall ca sa fac cumoaraturi. Merg la haine imi iau 2-3 bluze de cate 100-150 de lei. Ma indreot spre conversi. Imi iau 3 perechi. Verzi, albastri si albi. Iar acum ma indrept catre magazinul alimentar. Cumpar cereale, lapte,ciocolata etc...

     Insfarsit ma indrept spre camera. Ma asez in pat. Langa mine statea Melina. Ma ia si ma saruta. Se deschide geamul dintr-o data. Cineva statea agatat. Eta...VA URMA

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O greseala.Where stories live. Discover now