14/2

10.5K 611 45
                                    

Pastaneye girip klasik bir kahvaltı yaptılar. Tost, meyve suyu vs. Jungkook yemek boyunca Taehyung'u izledi. Narin ve zarif olacağını düşünmüştü ama Jungkook daha yarısına gelememişken yemeğinin, Taehyung bitirmişti. Jungkook'un çok yavaş olduğunu gören Taehyung "Biraz hızlı ye." dedi. Jungkook ağzındakini bitirip konuştu. "O kadar da aç değilim ki ben." diyip gülümsedi. Canı sıkılan Taehyung bıkmışçasına Jungkook'a baktı. Küçük bir ısırık alıp yavaş yavaş çiğnedi. Taehyung dayanamayıp "Bak öyle değil böyle yiyeceksin." Yerinden kalkıp Jungkook'un arkasına geçti. Tostu eline alıp Jungkook'a yedirdi, daha çok ağzına tıktı. Limonatasını da içirdi. "Bir ısırık daha al." Ani hareketle şaşıran Jungkook boğulacak gibi hissederken Taehyung ağzına büyük bir parça daha tıktı.

Kısa sürede yemeğini bitiren Jungkook Taehyung'un onu kolundan kaldırmasıyla üstünü düzeltti. "Yemek yemekten çenem acıyor." Taehyung hafifçe güldü. Hesabı ödeyip arabaya doğru yürüdüler. Arabaya binince Taehyung yorgundu, Jungkook ise
daha yorgun. Konuşmadan güzel bir yolculukla Jungkook'un evine geldiler. Arabadan indiler. Jungkook evine doğru yürürken Taehyung onu kolundan tutup kendine çevirdi. Araba anahtarını Jungkook'un eline bırakıp "Geçmiş olsun, gitmeliyim." dedi ve hızlı adımlarla Jungkook 'Neden?' bile diyemeden gözden kayboldu. Olaylardan beyni yumuşmuş Jungkook boş bakışlarla evine sessizce girdi.

Bayadır yazıyorum ama 199 kelime MXMZOHZZI. Bu arada 1000 OLMUŞUZ AMK 1000 EHUDHEGX5SHSB MUTLULUK KRİZİNDEYİM EHHRUDGEYDGS

StudentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin