"Ne yapıyorsun?" Tunahan'ın bu saçma sorusuyla göz devirdim. Ne yapıyor gibi görünüyordum amınakoyim.
"Seni"
"Muhammed." Derin bir nefes aldı, başını yere eydi, sonra başını tekrardan kaldırdı, sonra gözlerini bana dikdi.
"Seni kırdım mı?" Beklemediğim soru karşısında afala- Şaka şaka tam olarak bu soruyu bekliyordum.
"Yoo, ne alaka?" Dedim, elimi koltuğun kenarına atarken. Gereksiz ayrıntılar pff.
"Ok. Kırılmadıysan sorun yok." Sırıttı ve arkasına döndü. Sonra aniden bana dönüp
"Sen bana bir şey diyecektin?"
"Vaz geçtim, demeyeceğim." Dedim.
Ne oluya aq burada? Konu ne ara buraya geldi? Tuna piçi neden mal mal sırıtıyor? Benim diyeceğim şey neydi? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Kafam da deli sorular."Sakın bana söyleyeceğin şeyi unuttuğunu söyleme?" Dedi. Yüzün de tuhaf bir ifade ile. Müneccim misin amk?
Ona aynı şekilde bakmaya başlayınca gülmeye başladı ve
"Çocuk gibisin Muhammed"
"Sen de Thanos gibisin ama ben bir şey diyor muyum?"
"Ne alakası var amk? Ona benzer bir yanım mı var?"
"Evet."
"Tamam."
"Saçma bir diyalog oldu." Dedim, nefesimi dışarı verirken.
"Amacım seni kırmak değildi." Derin bir nefes aldı, her stres ve utandığın da yaptığı gibi ensesini kaşıdı.
"Seni seviyorum demenden rahatsız olmuyorum. Sonuçta arkadaşlar bir birine bunları der. Yani sanırım der. Off daha fazla sıçıp sıvamadan önce özür dilerim."
Ona sırıtarak baktım. Özür dilemekte bok gibiydi amk.
"Aslın da onları dalgasına yazmıştım, bu kadar takıcağını tahmin etmemiştim yaprağım" Dedim yüzümde büyükcene bir gülümsemeyle.
"Senin dalganı sikiyim ya. İki saatir burda kıvranıyorum insan bir sorun değil der."
"Sorun değil."
"Sağ ol ya" Dedi sigarasını yakmadan hemen önce.
Taş gibi çocuktu amınakoyim nasıl gay olurdu anlamıyorum. Yani bunun kendi elin de olmadığını biliyorum, sonuçta bu bir yönelim, ama ne biliyim ben bu kadar yakışıklı olsam, gay bile olsam iki üç kızla yatmıştım.
Şaka tabiki de yatmazdım aq, niye yatayım?
"Tuna?"
"Hm?"
"Hadi bir oyun oynayalım."
"Ne oyunu?"
"Doğruluk mu cesaretlik mi gibi bir şey."
"Bilmem, burada mı oynayacağız?"
"Yoo." Dedim sırıtarak
"Hayır. Hayır ya benim ev olmaz."
"Neden aq?"
"Evi bok edip gidiyorsun, toplamaya yardım bile etmiyorsun. Yardım edeceksen gel etmeyeceksen gelme."
"Ya amınakodumun keli senin evini temizlemeye her gün kadın gelmiyor mu? Niye takıyorsun?"
"Doğru. Hadi gidelim."
*
*
*
*
*
*
Selamın hello çukulatalarım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.Bu bölüm biraz bok olmuş ola bilir kusura bakmayın elimden bu kadar geldi.
Ama umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum 💝Vote ve yorum atmayı unutmayın. ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebekleri Sevdiren Adam
Teen FictionO çok fazla güzel , o çok fazla mükemmel, o çok fazla yakışıklı, o çok fazla özel , o çok fazla eşsiz, o çok fazla tatlı, o çok fazla çalışkan , o çok fazla ikizler burcu. Bu hikayedeki karakterler ve bağzı olaylar gerçektir ama çoğu yer benim kurg...