DENİZ : Bırak kolumu!
Çocuk benim kolumu bıraktı. Bende ondan uzaklaştım.
OĞUZ : Şey ben kendime sizi çekmek istememiştim. İstemsizce oldu.
DENİZ : Kimse kimseyi zorla kolundan tutup çekemez! Bir şey söylemek istiyorsan şuanda konuştuğun gibi söyle!
OĞUZ : Özür diledim işte uzatma!
DENİZ : İyi! Bir şey söyleyeceksen söyle şimdi!
OĞUZ : Konuşmak istiyorum..
DENİZ : Ne hakkında konuşmak istediğini az çok tahmin edebiliyorum. O yüzden onları Esra'ya sor.
OĞUZ : Bahar hakkında konuşmak istiyorum.
DENİZ : Ben Bahar hakkında bir şey bilmiyorum. Ayrıca seni bile tanımıyorum!
OĞUZ : Ben Oğuz. Deniz vaktin var mı? Bu benim için önemli.
DENİZ : Tamam konuşalım.
Oğuz ile hastanenin kafesine geçip oturduk.
OĞUZ : Bahar ile tanışıyor musunuz?
DENİZ : Evet. Ölmeden 1 hafta önce tanıştık. O da tesadüfen bir karşılaşma ile oldu.
OĞUZ : Sana bir şey anlattı mı? Bir şeyini paylaştı mı?
DENİZ : Sen ne öğrenmek istiyorsun? Açık açık söyle.
OĞUZ : Ölmeden önce Bahar bir kaza geçirdi. Bir hastaya müdahale sırasında darp edildi.. Hastaneye geldiğinden beri değişti. Çok değişti.. Bunun sebebini öğrenmek istiyorum.
** O GÜN **
Arabam ile iş yerime gidiyordum. Bu gün yeni bir hastanede çalışmaya başlamıştım ve çok heyecanlıydım. O sırada yolun ortasında duran bir ambulans gördüm. Ambulansın içinden sesler geliyordu. Bende merak edip arabadan indim ve ambulansın kapısını açtım. Bir adam, kadını boğuyordu. Bende gidip adamı kadından ayırdım. Kadının yüzüne baktığımda bu benim aynımdı. O benim ikizim Bahar idi! İkimiz de birbirimize şaşkınlıkla bakarken adam eline bıçak aldı ve benim üstüme yürüdü. Adamı tek hamlede yere serip elindeki bıçağı aldım. Daha sonra Bahar ile tanışmıştık ve Bahar'ın bana söylediği cümle şöyleydi.
BAHAR : Deniz.. Sen olmasaydın beni kim kurtaracaktı? Senin yaptığını kimse yapmazdı. Kimse hayatını tehlikeye atmazdı..
Bahar ile sarıldım.
**
DENİZ : Bunun sebebini bilmiyorum. Ayrıca bilsem bile söylemem çünkü bu Bahar'ın özel bir durumu.
OĞUZ : O zaman konuşacak bir şeyimiz kalmıyor Deniz.
Oğuz gitmek için ayağa kalktı.
BAHAR : Seni seviyordu.
Oğuz şaşkınlıkla bana baktı ve yerine tekrar oturdu.
OĞUZ : Ne dedin sen?
DENİZ : Duydun işte. Seni seviyordu!
OĞUZ : Bahar ile aramızda bir şey yoktu. Ben böyle düşündüğünü bilmiyordum.
DENİZ : Bilmen bir şey değiştirir miydi?
OĞUZ : Değiştirmezdi ama..
DENİZ : Ama kelimesinden sonra gelecek cümlenin pek önemi yok aslında. Değiştirmezdi ama Bahar rezil olurdu. Sadece sana açılması ile kalırdı ve senin dostluğunu kaybederdi. Çünkü sen aranıza mesafe koyardın. Doğru mu?
OĞUZ : Doğru.
DENİZ : Keşke Bahar şuan yaşasaydı. Ona çok ihtiyacım var.
OĞUZ : Eğer Bahar yaşasaydı. Ona hiç soru sormadan sadece sarılırdım.
2 GÜN SONRA
Babamla konuşmuştum o da beni çalışmam için kendi hastanesine almıştı.
OĞUZ : İlk iş günün hayırlı olsun Deniz. Umarım güzel geçer.
DENİZ : Umarım.
OĞUZ : Şey.. Deniz senin odan Bahar'ın eski odası olacak.
DENİZ : Tamam..
Bahar'ın odasına gittiğimde odasında günlüğünü buldum ve günlüğü alıp bazı sayfaları okumaya başladım.
Sevgili günlük;
Bazen o kadar yalnız hissediyorum ki kendimi, kalabalıkların içinde yürürken, koşarken, hayatıma devam ederken.. Bir an geliyor kendimi koyduğum yerde bulamıyorum. İnsanların beni görmezden gelmelerine rağmen nasıl bir insana dönüştüğümü görüyorum.. İşte o an, yavaş yavaş kişiliğimin öldüğünü anlıyorum..
Kimseyle derdimi paylaşamıyorum. Birine bir şey anlayacağım ama beni sevmediğini biliyorum. Beni kötü biri olarak gördüğünü biliyorum. Ağzımı açıyorum, sesim çıkmıyor. Bağırmak istiyorum.. Kötü bir rüyanın içindeyim sanki...
Sonra başka bir sayfayı okudum.
Sevgili günlük;
Bugün gelen hastaya yanlış müdahale yapıp onun ölmesine sebep oldum. Evet ben çok kötü bir doktorum.. Hemde çok kötü.. Bugün Oğuz ile konuşurken elimden geldiğince ona aşık olduğumu belli etmemeye çalıştım ama elimden geldiği kadarını başardım. Umarım anlamamıştır..
Sonra başka bir sayfa diye okurken birden en son yazdığı sayfayı okuyunca gözlerim dehşet ile açıldı ve koşarak babamın yanına gidiyordum ki Oğuz ile çarpıştım.
OĞUZ : Deniz iyi misin? Nereye böyle?
DENİZ : Oğuz ben bir şey öğrendim. Bahar hakkında..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖNÜŞ HİKAYESİ
FanfictionOrtaya konulmuş koca bir sır varken birden bire gelip her şeyi aydınlatmak.. İki ikiz bebek.. Bahar ve Deniz. Birbirinden uzakta büyür ve bir gün karşılaşırlar. İkisinin de aynı adama aşık olması ise onların kaderidir.. Bahar Tunç'un ölümünden sonra...