Heran sabahın beş buçuğunda duyup irkildiği alarmı ile açtı gözlerini. Günlük rutini haline gelmiş olan ağzından çıkardığı küfürleri yine savuruyordu, istediği yere.
Nefretin de nefretini ediyordu okulundan. Sevmiyordu okulu. Her öğrenci gibi oda bunalıyordu ama Heran'ın ki bambaşka idi.
O artık okumak istemiyor okulu bırakıp ya evlenmek ya da bir işe girip çalışmak istiyordu.
Sadece istiyordu , görünüşte bir şey yoktu.
Buna engel olan güç annesiydi. Her anne gibi oda kızını koruyup kolluyordu.
Heran daha bir yaşında iken , ailesi Kore'den Amerika'ya yerleşmişlerdi. Babasının orda çok sağlam bir işi vardı.
Kore'de olmayan zenginlikleri Amerika'da vardı. Aslında mutluydu hayatından. Nasıl olsa... ekmek elden, su gölden.
Okul daki kişiler tarafından psikolojik baskı görmeseydi her şey daha iyi olurdu beklide.
Okul içinde bir takım olaylar yaşamış ama annesine dahi anlatamamıştı. Utancından.
Amerika da normaldi böyle şeyler ama Heran için değildi. Ona istemediği , tanımadığı , alışık olmadığı başka , soğuk ve kirli elleri olan birilerinin dokunmasını kaldıramamıştı.
Bu onun başına bir kez gelmemişti. Birçok kez...
Önce hata onundu. Herkese kuyruk sallıyordu Heran. Tipik zengin kibirli bir Amerikalı kızdı. Bedelini kötü ödedi...
Yaşadığı olayları kaldıramayıp delirme noktasına kadar geldi. Hayali arkadaşları vardı. Annesi onun iyileşmesi için bir akıl hastanesine yolladı.
Heran kendisinin deli olduğunu düşünüyordu.
Akıl hastanesinde yaklaşık dört beş sene tedavi gördü. O yıllar arasında annesi , Heran'ın vefat eden babasının kurduğu şirketi, yaptığı fahişelikler sonucundan elinden kaybetti.
Hiçbir şeyden haberi olmayarak taburcu olan Heran , hastaneden çıkar çıkmaz annesi ile birlikte apar topar Kore'de ki evlerine taşındılar.
Daegu.
Daegu kasabası.
-Buraya asla gelmemeliydik anne !
şarkıyı öylesine dinlemeniz için ekledim :)
Umarım beğenirsiniz~
Oylamayı yorum yapmayı unutmayın~♡
Bizide kütüphanenize ekleyinn~♡
Ha birde instagram da tepkiler yazıyorum @kpop_tepkileri ' ne bakın isterim ~sude
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMDİKİLER / myg / [VAMPYR] Wattsy2019
Fanfiction-Vampiro- -TAMAMLANDI- Her şey senin yüzünden anne ! Bu kasabaya hiç gelmemeliydik... Heran sabahın beş buçuğunda duyup irkildiği alarmı ile açtı gözlerini. Günlük rutini haline gelmiş olan ağzından çıkardığı küfürleri yine savuruyordu, istediği yer...