#3~V

1.5K 66 56
                                    


Şarkıyı öylesine ekledim belki dinlersiniz~


-Üzgünüm Heran. Ben seni kendime seçtim.

****

Heran ertesi sabaha gözlerini açtığında ilk defa bir okul sabahına mutlu uyandığını hissetti.

Sanki yeniden doğmuş gibi. Daegu'ya gelmeyi hiç istemiyordu ama burada Suji ile tanışacağını bilmiyordu.


Yöneliminin Bisexsual bu zamana kadar anlamamıştı. Şimdi ise bunun farkında olduğu için şükrediyordu. 


****

Kendi kendine mutfakta okul için yiyebilecek şeyler hazırladıktan sonra kapıya çıktı. Bileğinde ki saate baktı ve Taehyun ile Suji'nin geleceği saate az bir zaman kaldığını fark etti.

Son kez çantasının eşyalarını kontrol etti.

Onların gelmesini beklerken kulaklıklarını çıkardı ve bir şarkı dinlemeye başladı.

Tam böyle gözlerini kapatmış kendini müziğin o mükemmel senfonisine verirken Suji –kız olmasına rağmen- geniş kolları ile onu kavramıştı.

Biraz da olsa korkan Heran saniyeler içerisinde kahkahaya boğuldu.

Okul yolu boyunca birbirlerini daha iyi tanımak için sohbet ettiler. Heran hangi ara arkadaş edindi de bu kadar yakın oldu anlayamıyordu.

Hatta onlardan biri ile flört ediyordu. Bunları Lily duysa çılgına dönerdi.


Lily , Heran'ın en yakın arkadaşıydı. Yani Amerika da öyleydi. Şuan Daegu'da yaşadıkları için çok sık görüşemiyor, konuşamıyorlardı. Bugünün planlarında Lily'ye mesaj atıp her şeyi anlatmak vardı.

Okula yaklaştıklarını anlatan dar patikaya gelmişlerdi. Konularda derinleşti.

T; Gerçekten daha önce hiçbir kızla birlikte olmadın mı Heran?

H; Daha öncede söylemiştim bu bana ilk oluyor Suji'yi görünce mutlu oluyorum ve aklımdan çıkmıyor. Ohh ne yapmalıyım çok utandım !

S; Sanırım bende aynı şeyi düşünüyorum! Aklıma girdin ve çıkmıyorsun benim olmalısın !

Taehyun büyük bir iç çekerek

T; ahh cidden ! ne büyük aşk. Çok pis düştüm.

Heran utancından kıpkırmızı olmuş ne diyeceğini bilmez şekilde yürüyordu.


H; Olmalı mıyım? Sence olabilir mi? Beni daha tanımıyorsun.

S; İlişki içinde tanırım. Ol ol, sen benim ol. Biz birbirimizin olalım.

Heran 'ın farkına bile varmadığı kocaman bir gülümseme yerleşti suratına. Baya baya mutluydu Heran.

Kafasıyla onayladı. "tamam" dedi. "biz birbirimizin olalım".

"Olacağız zaten Heran! Sen benim olacaksın. Min Yoongi'nin. Min Yoongi'de senin. Biz birbirimizin olacağız güzelim. "


T; Bu sene de yalnızım bee ! Neyse illaki bulurum birini. Heran bize hobilerinden veya fobilerinden bahsetsene!

Heran'ın suratı düşünür bir pozisyon aldı. Önce hobilerinden bahsetmeyi tercih etti.

H; Aslında çok fazla hobim yok genel normal bir insan ne yaparsa onu yaparım sadece dans etmeyi çok fazla seviyorum bu kadar. Ha birde en sevdiğim sanatçı Michael Jackson. Adama aşığım laann !

Michael adını duyunca bile çok fazla etkilenirdi Heran. Nedenini bilmez ama aşıktı Michael J'ye. İliklerine kadar.

Derin nefes aldı ve devam etti. Sıra fobilerindeydi.

H; Ne kadar az hobim varsa bir o kadar da fazla fobim var. Hazır mısınız? Sayıyorum ! böcekler, yükseklik , klostrofobi*, karanlık, zombiler, vampirler,kurt adamlar, palyaçolar ve aklıma gelmeyen bir sürü şey. Birde hastalığım var. Lisztomania* 

Taehyun içtiği suyu ağzından püskürttükten sonra konuşmaya girer.

T; Ne! Nasıl yani ? ne demek vampirlerden ve kurt adamlardan korkuyorum! Komik olma gerçek bile değiller!

Heran kaşlarını çatıp sinirli sinirli Tae'ye bakıyordur. Suji'de onların bu tatlı tartışmasına gülüyordur.

H;Nerden biliyorsun gerçek olmadıklarını! Bence varlar ve ürkünçler !

Taehyun iyice sinirlenmişti. Tam ağzını açmış konuşacakken Suji eli ile sus işareti yaparak;

S; Kesin artık. Okula da geldik zaten.

Diyerek Heran'ıda Tae'yi de susturmuştur.

Sınıf katlarına çıktıklarında Suji diğer ikisinden farklı sınıfta okuduğu için ,önce Heran'a daha sonra Tae'ye sarılıp sınıfına gider.

Heran sınıfa girince tüm gözler ona çevrilir. Hala yeni kıza alışamayan bir sınıfın içinde olmak berbat hissettiriyordu Heran'a.

Kafasını yere eğer ve sırasına ilerler.

Çantasını oturacağı sandalyenin üzerine koyar. Dikkatini masasında duran mor kağıt çeker.

Mor Heran'ın en sevdiği renktir. "Acaba Suji mi koydu" diye düşündü Heran sonra tekrar " imkansız az önce yanımızdaydı" diye tekrar geçirir aklından.

Kağıdı eline alıp Tae'ye döner. Tae 'Bilmiyorum' der gibi bakar , omuz çeker.

Merakla kağıdın içini açan Heran aynı zamanda heyecandan kalbi aşırı hızlı atıyordur.

Kağıdın üzerinde...

"Merhaba Heran! Biliyorum beni tanımıyorsun. İstemezsin de. Kağıt neden mor renkte biliyor musun? Tabi ki hayır. Çünkü MOR Gökkuşağı'nın son rengidir. Sonsuzluğu temsil eder. Benimle beraber sonsuz olmak ister misin?"

Heran şaşkın gözlerle Tae'ye döner. Tae ' de aynı şekilde Heran;'a bakıyordur. Heran bunun saçma bir aşk mektubu olduğunu düşünüp yırtmaya karar verir.

Kağıdı iki katlamış yırtacakken sınıfa öksürerek Yoongi girer. Göz göze gelirler. Ve Yoongi alaycı bir şekilde tebessüm eder.

Heran elinde ki kağıdı yırtmaktan vazgeçer. Çantasının köşesine sıkıştırır.

Tae'ye dönerek,

H; Biliyor muydun morun benim en sevdiğim renk olduğunu? 


Lizstomania; Müzik dinlemeden duramama hastalığıdır. 

Umarım beğenirsiniz~

Oylamayı yorum yapmayı unutmayın~♡

Bizi de kütüphanenize ekleyinn~♡

Ha birde instagram da tepkiler yazıyorum @kpop_tepkileri ' ne bakın isterim ~Sude

ŞİMDİKİLER  / myg / [VAMPYR] Wattsy2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin