Birisi vardı sizin tabirinizle sevgilimdi ayrılalı aylar oldu yine sizin tabirinizle eski sevgilim.Tumblrda görüp snapten eklemişti beni tanışmıştık.Dertleşiyorduk falan baya konuşmuştuk bir gün bana beni sevdiğini söyledi bende ona karşı boş değildim.O farklı bir şehirde yaşıyordu çok uzaktı ama belki yanımda olsa sevgisini verdiği değeri bu kadar iyi hisettiremezdi zaten ikimizde mesafeleri hiç sorun etmiyorduk hayaller kurup mutlu oluyorduk cümlelerle kelimelerle sarılıyorduk birbirimize .Bir kaçsefer ayrılıp barışmıştık ama onunla olan ilişkimiz sevgiliden farklıydı daha çok dost gibiydik.Ayrılalı aylar olsa bile snaplerimi izler bir derdim olsa yazardı, sigara alkol falan içerken snap attığımda hep yazardı içme şunları zararlı derdi.Kendisi iki kere kanseri yenmiş herşeye rağmen yaşamayı çok seven birisiydi.Biz en son beraberken 3. kez kanserin yeniden başladığını öğrenmişti.Benden ayrılmak istedi ama ben izin vermedim,çünkü beni sevdiğini biliyordum .Seni sevmiyorum derken yalan söylediği belliydi.Onu hiç bırakmadım bırakmak istemedim .O bana birşey olursa sana bu acıyı yaşatamam dedi ve ben istemesemde beni bıraktı.Ayrıldıktan bir müddet sonra yine konuşmuştuk falan iyiydi durumu snap attığı bir hikayesinde durumunun iyiye gittiğini falan söylediğini hatırlıyorum.Sonra bir kaç hafta geçti ama hikayesine hiç snap atmamıştı whatsap ta son görülmesine baktığımda whatsap a da günlerdir girmediğini gördüm ama daha öncede böyle bir durum olmuştu daha sonra birgün baktığımda girmişti whatsapp a ve haberi olmasada beni çok mutlu etmişti.Ama haftalar geçmesine rağmen ne wp a girdi ne instegram a snapte bir foto attı nede tumblrda bir rb yaptı ben ne kadar kuşkulansam öldüğünü düşünsemde soracağım durumunu öğreneceğim kimse yoktu açıkcası bende öğrenmek istemiyordum çünkü bunu kaldıramazdım. Ama bir gün bir cesaret geldi ve instegramdan bir yakınına mesaj attıp durumunu sordum .Korktuğum cevabı verdi.Bana öldüğünü söyledi yıkıldım .İçim adeta yandı sanki birisi kalbimi tutup kopardı.O anki hislerimi size ne anlatabilirim ne anlayabilirsiniz .Gözlerimde akan yaşları durdurmak istedim.Onun için akan gözyaşlarımın vücudumdan ayrılmasını istemedim .
devamı bi sonraki bölümde