D:ama bunlar seni öldüreceğimi değiştirmez.O an ellimdeki silağı hiç umursamadı ve yanıma gelip silahı kalbine dayadı ve
Jm: hadi vurucaksan vur bitsin artık yıllarca çektiğim acı.
Jimin gözlerimin içine öyle odaklanmıştıki ...
Ve az önce o malum ses duyulmuştu.
pattt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! •••
Merak etmeyin merak etmeyinnn tabiki jimini öldürmedim .
Gömleğime bağlı dinleme cihazını tabiri caizse böceği çıkarıp ellimdeki mendilin içine koydum.Jimin bana boş gözlerle bakarken,
D: ne duruyorsun kaybol! Bidaha karşıma çıkma
Arkamı dönmüş yürürken kolumu tutup beni kendine çevirdi
Jm: neden beni öldürmedinde duvara sıktın?
D: ben sana kaybol dememişmiydim?
Jm: deniz okadar şey yaşadıktan sonra bana bir açıklama yapman gerektiğini düşünüyorum!
D: üfff sende amma inatçı çıktın, iyi bee...
Şimdi burda anlatamam evime girelim.Jm: tamam.
Eve girdikten sonra oturdum ve anlatmaya başladım anlatmak istemesemde
D: ben 14 yâşındayken annem ve babamı birisi öldürdü neden olduğunu bilmiyorum ... o gece kanıtları kaybetmek için evi ateşe vermiş karşıma şuvanki patronum çıktı eyer dediklerini yaparsam annem ve babamın katilini bulucakmış ve de son olarakta seni öldürmemi istedi ama seni öldüremedim beni gömleğimdeki böcekten dinliyordu bu yüzden duvara ateş ettim ve böceği mendilin içine koydum.
Jm: d-deniz annen ve babanı öldüren in kimin olduğunu biliyorum
D: ne nerden bile bilirsinki?
Jm: Ben o gün sizin evinize gelimiştim ama birden yerde yatan cesetleri gördüm ve patronun beni farkedince beni ailemle tehtid etti bu yüzden susmak zorunda kaldım.
D: ne nasıl olur o neden annem ve babamı öldürsünki?
Hızlıca oturduğum yerden kalkıp doğruca şirkete gitmeye başladım.
Şirkete vardığımda patronun odasına girdim.
D: senmi öldürdün?
P: ne?
D: anne ve babamı senmi öldürdün?
P: haa şu konu...
Birden gülmeye başladı ve cidilleştiğinde
P: bana bu güne kadar hizmet ettiğin için sana herşeyi anlatıcam. Baban , baban bir şekilde benim karımla tanışmış ve karımla ilişki yaşamışlar ... onu kulanıp bir köşeye atmış bu yüzden babanı öldürmeye geldim onu öldürdüğümde annen içeri girdi ve onuda öldürmek zorunda kaldım sonuçta şahitlik yapıp beni içeri attıra bilirdi. Ben cesedleri napıcağımı düşünürken o jiminmiydi neydi o geldi onuda ailesi karşılığında serbes bıraktım. Ama işimi şansa bırakmamak içinde sana en son olarak onu öldürmeni istedim ve sıra şimdi sende!
Yanaklarımdan yaşlar süzülürken metal bir nesnenin kafama yaslandığını hissettim.
Tam tetiği çekmiştiki
Benim ölmem gerikirken o alçak herif yere yığılmıştı arkama döndüğümde bunu yapanın jimin olduğunu gördüm.Birden jimin gelip bana sarıldı..
Jm: çok k-kortum iyimisin?
D: iyiyim. Ama hemen buradan çıkmalıyız yoksa yakalanacağız.
Jimin hâla donuktu kolunu tutarak onu sürüklemeye başladım.
Birlikte koşmaya başladık, arkamızdan birileri koşuyordu. Bir arabanın arkasına saklandık ve gitmelerini bekledik.
Adamlar bizi bulamayına gittiler.
Biz yinede tedbiri elden bırakmayarak 20-25 dakika bekledik.Saklandığımız yerden yavaşça çıkıp oradan uzaklaştık.
Artık evimde kalamazdım.
D: jimin ben şimdi evi toparlatırıyorum. Sende bize kalacak biyer bul.
Jm: e benim evime gidelim!
D: tamam ,senin evine gidelim bi dakaya kalmaz adamlarda ensemize çöker. Gerçekten çok mantikli.
Jm: ozaman jungkook a gidelim onun evini kimse bilmez.
D: orasına karışmıyorum artık. Ben.
Telefonla eski samimeyitimiz olan adamları arayıp evimdeki eşyaları bi depoya kaldırıp evide satılığa çıkarmalarını istedim. Evin parasınıda banka hesabıma geçirmelerini ve en kısa zamanda jimin ve bana yeni kimlik çıkarmalarını istedim.
Bi süre ortadan kaybolmayıydık.
Jm: jungkooka haber verdim hadi gidelim.
Bir kaç saattir jungkookun evindeydik.
Jk: yaa size noluyor ?ben anlamadım!
Kimden , Neden kaçıyorsunuz.Telefonuma mesaj gelmişti birazdan adamım kapıda olucaktı
Jk: heyy size diyorum.
Jimin bana anlatmalımıyız diye bakıyordu ben ise kafamı olumsuz anlamda salladım.
D: jungkook öncelikle kapa çeneni ve olağan dışı bi sorunumuz yok .
Jk: ozaman neden buradasınız.
Jm: sadece seni ziyaret etmek istedik olamazmı.
Jk: olamaz, çünkü sen en son buraya geldiğinde bi sorunun vardı ve bana anlatmak istemiştin ve şu an yine bi sorununuz var ama yine anlatmak, yerine susuyorsunuz.
Zil çaldı
D: ben bakarım.
Kapıyı gidip açtığımda kapının arasına sıkıştırılmış yeni kimliklerimizi görüp aldım ve kapıyı yeniden kapadım.
Artık yeni adım KİMSU LİSA jimininki ise KİM JU-HUN yani idare eder.
Jimin yeni adının yazılı olduğu mini kimliği uzattım. Biraz şaşırmıştı ama çabuk uyum sağladı.
Bölüm sonu oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH GEÇMİŞ (A.D.O & PJ )
FanfictionBir şirkete çalışan Ajan Denizin emirleri sorgulamaksızın yerine getirirken en sonki görevi BTS üyelerinden biri olan park jimini araştırılması isteniyor kısa sürede BTS binasında çalışmaya başlayan D ye emir gelir pak jimini öldür... Bu hikayenin a...